sreda, 30. september 2009

Rudo y Cursi


Naslov: Rudo y Cursi - Leto: 2008 - Država: Mehika, ZDA - Žanr: Komedija, Drama - Dolžina: 103 min. - Režija: Carlos Cuarón - Igrajo: Gael Garcia Bernal, Diego Luna, Guillermo Francella, Jessica Mas -
imdb

Ne vem, s katero dobro novico naj sploh začnem? Katera je sploh boljša? To, da je to prvi projekt Cha-Cha-Cha produkcije? Firmo, katera se bo ukvarjala s produkcijo filmov iz latinske Amerike, so ustanovili najznamenitejši in najboljši filmski trije amigosi spreobrnjeni v tri gringose - Alfonso Cuarón , Guillermo Del Toro in Alejandro González-Iñárritu. To, da sta po Y Tu Mamá También zopet skupaj Gael Garcia Bernal in Diego Luna? To, da je to prvenec Carlos Cuarona (brat Alfonsa Cuarona), človeka, ki je napisal scenarij za Y Tu Mamá También? Ali to, da se zopet vrti vse okrog nogometa? (dobro mehiško babo sem namenoma izpustil…)
Že vem. Začel bom z najslabšo novico. Rudo y Cursi ni Y Tu Mamá También. Pri tem mislim na kvaliteto. Žanrsko sta namreč oba filma čisto nasprotje. Rudo y Cursi se ne jemlje resno. V to lahko-prebavljivo komedijo je Cuarón prenesel le glas-čez-sliko. V tem primeru je to Baton, prebrisani lovec na… sem že mislim napisati talente, vendar bi v njegovem primeru bolj veljalo denar ali ženske. V najbolj zabačenem delu Mehike najde nova potencialna reprezentanta prav v “Mamá” tandemu. Rudo in Cursi, kot ju kasneje poimenuje javnost, sta brata. Oba revna, oba zaposlena na neki plantaži banan in oba sanjata. O nogometu? Bolj malo. Bernal sanja o glasbeni karieri, Luna pa o boljši prihodnosti svoje mlade družine – predvsem s pomočjo kockanja. “No, prvo bo nogomet”, pravi Baton. V tem sta vsaj dobra. In res, brata se počasi vzpenjata vse do vrha mehiške nogometne elite. Ženske, avti, nova hiša…vse je naenkrat postalo realnost. Ker pa sta naša brata velika butca, to seveda ne more trajati dolgo.
Kdo bi si mislil, da sta lahko Bernal ali Luna tako smešna. Ko te v enem primeru Luna s svojimi brki prepriča, da bolj smešno ne more biti, te Garcia s svojo naivnostjo demantira že v naslednjem prizoru. Ne butca, prava “pendehota”.

OCENA: 4

1 komentar:

  1. Bivša i ja smo prekinule prije 1 godinu i 2 mjeseca i bila sam trudna šest mjeseci. Oboje se volimo i to je za mene bio šok i stvarno mi je slomilo srce. Pokušao sam ga nazvati i obje su linije bile prekinute. Pokušala sam doći do njega na društvenim mrežama, ali me uklonio s njih. Pokušala sam doći do njegovih roditelja i rekli su mi da im je sin rekao da me ne voli i ne želi vidjeti i da ne znaju što nije u redu. Plakala sam i plakala svaki dan jer sam ga jako voljela. Sve dok nisam rodila, a beba imala godinu dana, nisam mogla vratiti svoju ljubav. Opet sam bio zbunjen. Ne znam što da radim, a ostala sam i bez posla i nemam novca za brigu o djetetu. Bila sam jadna u životu pa sam zaplakala sestri i ispričala joj svoj problem te rekla da zna za moćnu čaroliju doktorke alabe koja joj pomaže kad ne može zatrudnjeti. Javila sam mu se putem e -pošte, a on je rekao da će mi pomoći i rekao mi je da je žena začarala mog muža i rekla da će mi pomoći da prekinem čaroliju pa će mi se muž zauvijek vratiti i bit će moja. Za mene je bilo veliko iznenađenje da se dogodilo sve što je rekao. Muž mi se odmah vratio i rekao da mu oprostim. Veliko hvala ovom moćnom i istinskom čarobnjaku. Molim se da će dugo živjeti i više raditi svoje divno djelo. Ako imate problem koji vas muči u životu, trebate se obratiti ovom moćnom čarobnjaku! On vam može pomoći. Neće vas iznevjeriti, možete ga kontaktirati putem gmail adrese: dralaba3000@gmail.com ili mu se možete obratiti putem njegovog vibera /whatsappa: +1 (580) 373-2215

    OdgovoriIzbriši