ponedeljek, 7. september 2009

Race to Witch Mountain


Naslov: Race to Witch Mountain - Leto: 2009 - Država: ZDA - Žanr: Avantura, Družinski, Znanstveno-fantastični - Dolžina: 98 min. - Režija: Andy Fickman - Igrajo: Dwayne "The Rock" Johnson, Carla Gugino, Anna Sophia Robb, Alexander Ludwig, Ciarán Hinds, Garry Marshall - imdb

Nisem zdržal do konca. Zmanjkalo me je tik pred ciljem. Verjetno prevelika utrujenost, verjetno prezasedeni urnik (filmski), verjetno pa je film vseeno preveč “družinski”. Nič ne de. Kajti siguren sem, da sta se vesoljska froca s pomočjo dve odraslih zemljanov rešila pred zlobnim E.T. –jem. Siguren sem, da je taksist The Rock na koncu kušnil čedno profesorsko. In prepričan sem, da so vladni možje ostali praznih rok, pa čeprav so na tisti čarobni gori nastavili nešteto pasti.
Po testnem ogledu je bilo nekaj suma glede poceni efektov (vseeno gre za Sci-fi film). “Nič se ne bojte prijatelji”, jih je miril režiser Andy Fickman “to je vendar film za otroke, kaj pa oni vedo. Poleg tega sva skupaj z mojim Ex – Wrestlerjem posnela veliko večje sranje The Game Plan. Vseeno smo zaslužili kar nekaj denarja… in tudi če ne verjamete v kvalitete Dwayne Johnsona, je uspeh vseeno zagotovljen. Snemamo vendar rimejk!”

OCENA: -2

Ni komentarjev:

Objavite komentar