nedelja, 27. september 2009

Little Ashes


Naslov:
Little Ashes - Leto: 2008 - Država: VB - Žanr: Biografija, Drama - Dolžina: 112 min. - Režija: Paul Morrison - Igrajo: Javier Beltrán, Robert Pattinson, Matthew McNulty, Marina Gatell, Arly Jover -
imdb

Kaj niso Zemeckis, Spielberg in Lucas nekaj časa študirali skupaj? Zlata generacija sedme umetnosti. Predstavljajte si biografski film, ki bo posnet čez 50 let, v katerem imata Spielberg in Lucas strastno afero. “Po resničnih dogodkih…” Kdo bi to hotel gledati?
Salvador Dali, Luis Bunuel in Garcia Lorca, so se tam v 20tih letih prejšnjega stoletja našli in vzljubili. Bili so študentje na umetniški fakulteti. Takrat je še edino veljal le Lorca, idealistični španski pesnik. Kdo sta Dali in Bunuel vam verjetno ni potrebno razlagati….
Kako torej sedaj narediti zanimiv film, ko pa so se njihova pota razšla, še preden so ti umetniki naredili kaj pametnega. Seveda, vpletimo romanco. Pesnika so tako ali tako ustrelili Frankovi možje, Dali pa s temi dolgimi brki nikoli ni zgledal preveč “moško”. Ajd, pa naredimo homo romanco. In ko to patetiko gledaš kakšno uro in pol, ugotoviš, da si gledal le making-of Andaluzijskega psa.

OCENA: -2

1 komentar:

  1. Bivša i ja smo prekinule prije 1 godinu i 2 mjeseca i bila sam trudna šest mjeseci. Oboje se volimo i to je za mene bio šok i stvarno mi je slomilo srce. Pokušao sam ga nazvati i obje su linije bile prekinute. Pokušala sam doći do njega na društvenim mrežama, ali me uklonio s njih. Pokušala sam doći do njegovih roditelja i rekli su mi da im je sin rekao da me ne voli i ne želi vidjeti i da ne znaju što nije u redu. Plakala sam i plakala svaki dan jer sam ga jako voljela. Sve dok nisam rodila, a beba imala godinu dana, nisam mogla vratiti svoju ljubav. Opet sam bio zbunjen. Ne znam što da radim, a ostala sam i bez posla i nemam novca za brigu o djetetu. Bila sam jadna u životu pa sam zaplakala sestri i ispričala joj svoj problem te rekla da zna za moćnu čaroliju doktorke alabe koja joj pomaže kad ne može zatrudnjeti. Javila sam mu se putem e -pošte, a on je rekao da će mi pomoći i rekao mi je da je žena začarala mog muža i rekla da će mi pomoći da prekinem čaroliju pa će mi se muž zauvijek vratiti i bit će moja. Za mene je bilo veliko iznenađenje da se dogodilo sve što je rekao. Muž mi se odmah vratio i rekao da mu oprostim. Veliko hvala ovom moćnom i istinskom čarobnjaku. Molim se da će dugo živjeti i više raditi svoje divno djelo. Ako imate problem koji vas muči u životu, trebate se obratiti ovom moćnom čarobnjaku! On vam može pomoći. Neće vas iznevjeriti, možete ga kontaktirati putem gmail adrese: dralaba3000@gmail.com ili mu se možete obratiti putem njegovog vibera /whatsappa: +1 (580) 373-2215

    OdgovoriIzbriši