četrtek, 3. september 2009

Drag Me to Hell


Naslov: Drag Me to Hell - Leto: 2009 - Država: ZDA - Žanr: Grozljivka, Triler - Dolžina: 99 min. - Režija: Kenji Nakanishi - Igrajo: Alison Lohman, Justin Long, Lorna Raver, David Paymer - imdb

Ko sem nekaj mesecev nazaj veselo pozdravljal vrnitev “horor-Raimija”, nisem dobesedno mislil na njegove kultne Evil Dead filme. Skupnega z Evil Dead bo le kri in groza, tematsko in dramaturško, kot sem to po pozitivnih kritikah pričakoval, pa bo bolj ob boku zelo solidnih A Simple Plan ali The Gift. Joj, v kakšnem zmotnem pričakovanju sem živel. Drag Me to Hell je komedija! Ne me razumeti napačno. Evil Dead je B-film, prvenec neznanca, ultra low budget… v takem primeru je smeh in kri sijajna kombinacija.
Verjamem da je Raimi hotel posneti parodijo. V “grozljivih” (predvsem starka+zobje+oči+bruhanje…) sekvencah sigurno. Ampak tako klišejski liki, slabo odigrani, patetični dialogi v zgodbi, katero si lahko zamisliš v petih minutah (mlado dekle noče podaljšati kredita ubogi babici, kateri grozi odvzem hiše. Iz maščevanja jo starka prekleje na večen pekel…) in rutinska režija… namen? Tudi to verjamem, vendar se na odlične kritike sigurno čudi tudi sam Raimi. “Kaj, najboljši horor zadnjih 10 let? Pa saj sem se iz horor filmov norčeval!”
Sigurno zabaven filmček, ampak na kaj takega moraš biti pripravljen. Če ne drugo, bi vsaj film lahko naslovili z Evil Dead 4. Bruce Campbell bi dobil vlogo prerokovalca.

OCENA: 3

Ni komentarjev:

Objavite komentar