petek, 1. april 2011

Top 30 - 2010

Ne, tokrat mi ni uspelo izbrati najboljšega. Niti drugega, ali tretjega... Pa ne bom rekel zato, ker so vsi tako dobri. Prav nasprotno – noben film iz leta 2010 me ni tako prepričal, da bi ga mirne volje lahko postavil čisto na vrh. Je pa res, da se jih je nabralo kar nekaj dobrih, zelo dobrih pravzaprav. In prav zaradi tega sem letos dodal še dodatnih deset mest (nisem imel srca...), tako da je pred vami mojih 30 najboljših filmov, ki sem jih pogledal med 01.04.2010 do 01.04.2011. Nekateri bodo ob spregledanju filmov The Fighter, Winter's Bone, The Kids Are All Right, Toy Story 3 (ali nizko mesto Kraljevega govora)..., pomislili na prvoaprilsko šalo, vendar vam garantiran, da se sploh ne hecam. Prav tako mi ni niti malo smešno, ker še vedno nisem videl True Grit ali Biutiful. Prav ta dva film bom po ogledu dodal še naknadno, (če si to po mojem mnenju seveda zaslužita), vsi ostali pa bodo (ne glede na datum) morali počakati na prvi april naslednjega leta.

Aja, za končna mesta se mi letos ni izšlo, sem pa zaradi nekoliko lažjega pregleda teh 30 filmov razdelil na skupine po 10 – po abecedi.

Top 1-10

Black Swan

Blue Valentine
Buried
Enter the Void
Incendies
Inception
Les petits mouchoirs
Let Me In
Rabbit Hole
The Social Network


Top 11-20

127 Hours

Another Year
Darbareye Elly
De helaasheid der dingen
Kynodontas
Neds
Please Give
Shi
The Ghost Writer
You Don't Know Jack


Top 21-30

Akmareul boattda
Greenberg
Hævnen
Kokuhaku
Mr. Nobody
Nokas
Schastye moe
The King's Speech:
The Loved Ones
The Town
Tropa de Elite 2


1 komentar:

  1. Moja lestvica top 10 je skoraj že sestavljena, nekaj filmov pa moram vseeno še videti. Tudi iz tega tvojega izbora mi jih nekaj manjka, tako da upam, da bom vsaj tam do konca aprila neko glavnino vendarle uspel pogledati in tako odločiti, itak le za svojo zabavo.

    OdgovoriIzbriši