sreda, 30. september 2009

Ciao


Naslov: Ciao - Leto: 2008 - Država: ZDA - Žanr: Romantični, Drama - Dolžina: 87 min. - Režija: Yen Tan - Igrajo: Adam Neal Smith, Alessandro Calza, Charles W. Blaum, Ethel Lung -
imdb

Film se začne s pogledom na monitor, po katerem se počasi začnejo tipkati besede. V teh stavkih se na obisk v Ameriko napove Italijan Andrea. Na drugi strani Andrea pričakuje odgovor Marka, kateri pa nikoli ne pride. Mark je namreč pred kratkim umrl v prometni nesreči. Njegov najboljši prijatelj Jeff, po dolgem obotavljanju le odgovori na E-mail. E-mail, v katerem je bilo čutiti nekaj več, kot pa le prijateljstvo med Markom in Andreo.
Jep, Ciao je gay film. Minimalen. Kot odrska predstava v kateri nastopata le dva lika. Online romanca o dveh moških, katera se nikoli nista srečala, je posneta zelo čustveno. Kot bi film snemala ženska. Ko se v mainstreamu na temo homoseksualnost govori le v komičnem ali glasbenem načinu, se v Indie sceni že dolgo snemajo solidni primerki gay filma. Andrea namreč vseeno obišče mesto, kjer se je hotel srečati z Markom, nevede da je mogoče prav Jeff tisti, katerega si želi.
Prepričljiva igra v dobro vodenem scenariju bo svoje privržence našla predvsem v svoji ciljni publiki. Jaz še vedno raje poslušam Dire STRAI(GH)Ts.

OCENA: -3


1 komentar:

  1. Bivša i ja smo prekinule prije 1 godinu i 2 mjeseca i bila sam trudna šest mjeseci. Oboje se volimo i to je za mene bio šok i stvarno mi je slomilo srce. Pokušao sam ga nazvati i obje su linije bile prekinute. Pokušala sam doći do njega na društvenim mrežama, ali me uklonio s njih. Pokušala sam doći do njegovih roditelja i rekli su mi da im je sin rekao da me ne voli i ne želi vidjeti i da ne znaju što nije u redu. Plakala sam i plakala svaki dan jer sam ga jako voljela. Sve dok nisam rodila, a beba imala godinu dana, nisam mogla vratiti svoju ljubav. Opet sam bio zbunjen. Ne znam što da radim, a ostala sam i bez posla i nemam novca za brigu o djetetu. Bila sam jadna u životu pa sam zaplakala sestri i ispričala joj svoj problem te rekla da zna za moćnu čaroliju doktorke alabe koja joj pomaže kad ne može zatrudnjeti. Javila sam mu se putem e -pošte, a on je rekao da će mi pomoći i rekao mi je da je žena začarala mog muža i rekla da će mi pomoći da prekinem čaroliju pa će mi se muž zauvijek vratiti i bit će moja. Za mene je bilo veliko iznenađenje da se dogodilo sve što je rekao. Muž mi se odmah vratio i rekao da mu oprostim. Veliko hvala ovom moćnom i istinskom čarobnjaku. Molim se da će dugo živjeti i više raditi svoje divno djelo. Ako imate problem koji vas muči u životu, trebate se obratiti ovom moćnom čarobnjaku! On vam može pomoći. Neće vas iznevjeriti, možete ga kontaktirati putem gmail adrese: dralaba3000@gmail.com ili mu se možete obratiti putem njegovog vibera /whatsappa: +1 (580) 373-2215

    OdgovoriIzbriši