nedelja, 27. september 2009

Middle of Nowhere


Naslov: Middle of Nowhere - Leto: 2008 - Država: ZDA - Žanr: Komedija, Drama - Dolžina: 95 min. - Režija: John Stockwell - Igrajo: Justin Chatwin, Susan Sarandon, Anton Yelchin, Eva Amurri, Willa Holland - imdb

Še zdaj krpam stare grehe. Med dopusti je padlo mnogo filmov. Preveč za mojo tipkanje. Nekje imam napisano – Middle of Nowhere, pogledal junija. Sedaj pa smo konec septembra… Middle of Nowhere, Middle of Nowhere… kateri film je že to? Pogledam na imdb. Aha, Susan Surandon. Ne, še vedno ne preskoči. Moram na Youtube, pogledati trejler. V glavi in na ekranu, se mi je v hipu zvrtel film. Ahaa!
Če se ti film zbriše iz spomina po treh mesecih, se za film seveda ne more govoriti veliko pozitivnega. No, koliko se jaz spomnim, film sploh ni bil tako slab.
John Stockwell je po Into the Blue in Blue Crash zapustil bikini-cono, ter te tokrat posvetil coming-of-age dramediji.
Dorian je skoraj isti tip, kot tisti z Adventurelanda. Tudi on rad kadi travo. No, on jo celo preprodaja. To mu prinaša kar lepo vsoto denarja, zato je zaposlitev v zabaviščnem parku le fasada. Njegovo pranje denarja. V teh parkih, pa vemo, so zaposlena tudi dekleta. Eva Amurri je Grace. Grace je hčerka Susan Surandon. Susan Surandon je mama Eva Amurri. Vem, zapleteno. Eva Amurri in Susan Surandon sta v familiji, tudi v pravem življenju. Eva je po svoji mami posvojila vse tri kvalitete, ki so to legendo pripeljale na vrh filmskih igralk. Igralski talent, ogromne oči in tista stvar, ki smo jo na Surandovi najbolje občudovali v filmu Atlantic City.
In če sem že omenil Adventureland - tudi tukaj se Dorian in Grace pecata skozi celoten film. Prepočasi. Kajti tudi tukaj izbere dekle drugega, lepšega.
Če bom čez tri mesece spet pozabil na vsebino zgodbe, si bom v mislih združil filma Garden State in Charlie Bartlett (+ Adventureland). Samo malo….aha, že vem o čem se gre pri Middle of Nowhere.

OCENA: +3

1 komentar:

  1. Bivša i ja smo prekinule prije 1 godinu i 2 mjeseca i bila sam trudna šest mjeseci. Oboje se volimo i to je za mene bio šok i stvarno mi je slomilo srce. Pokušao sam ga nazvati i obje su linije bile prekinute. Pokušala sam doći do njega na društvenim mrežama, ali me uklonio s njih. Pokušala sam doći do njegovih roditelja i rekli su mi da im je sin rekao da me ne voli i ne želi vidjeti i da ne znaju što nije u redu. Plakala sam i plakala svaki dan jer sam ga jako voljela. Sve dok nisam rodila, a beba imala godinu dana, nisam mogla vratiti svoju ljubav. Opet sam bio zbunjen. Ne znam što da radim, a ostala sam i bez posla i nemam novca za brigu o djetetu. Bila sam jadna u životu pa sam zaplakala sestri i ispričala joj svoj problem te rekla da zna za moćnu čaroliju doktorke alabe koja joj pomaže kad ne može zatrudnjeti. Javila sam mu se putem e -pošte, a on je rekao da će mi pomoći i rekao mi je da je žena začarala mog muža i rekla da će mi pomoći da prekinem čaroliju pa će mi se muž zauvijek vratiti i bit će moja. Za mene je bilo veliko iznenađenje da se dogodilo sve što je rekao. Muž mi se odmah vratio i rekao da mu oprostim. Veliko hvala ovom moćnom i istinskom čarobnjaku. Molim se da će dugo živjeti i više raditi svoje divno djelo. Ako imate problem koji vas muči u životu, trebate se obratiti ovom moćnom čarobnjaku! On vam može pomoći. Neće vas iznevjeriti, možete ga kontaktirati putem gmail adrese: dralaba3000@gmail.com ili mu se možete obratiti putem njegovog vibera /whatsappa: +1 (580) 373-2215

    OdgovoriIzbriši