

Tudi z likom C. Bale-a je bilo podobno. Dvoboj obeh glavnih protagonistov se je odvijal skozi celotni film. Tam kjer se je nahajal Depp, mu je za vratom že pihal Bale. Bale si zasluži zadnji strel. Ne, že spet! Melvin Purvis, katerega je Bale upodobil, v resnici ni ustreli Dillingerja, zato je moral v zadnjih desetih minutah filma izginiti. Slavo je požel nekdo drug. To zgleda tako, kot če bi v filmu Heat moral na koncu izginiti Al Pacino, De Nira pa bi pokončal neki navaden policajček.
Film traja skoraj dve uri in pol, pa vendar se Mannu mudi. Nekatere stvari nam je hotel razložiti kar v enem stavku. V enem prizoru.
Primer 1: Ko C. Bale s snajperskim strelom pokonča nekega gangsterja, ga ta – preden izdahne, še uspe vprašati “Kdo si ti?”. Ne jamra, ne prosi za pomoč. Pred smrtjo hoče vedeti ime mogočneža, ki ga je tako mojstrsko pokončal. Kamera zumira na Bala, kateri ponosno dahne “agent Melvin Purvis”. V enem prizoru smo spoznali znanje in moč agenta.
Primer 2: Dillinger začne ropati banke. Strelja v zrak, pri tem pa si klači bankovce v vreče. Ko opazi na pultu majhno vsoto denarja naključne stranke, ga Dillinger pomiri: “pospravi to nazaj v žep. Jaz ropam le banke.” V enem stavku smo spoznali karakter Dillingera. Novega ljubimca publike, modernega Robin Hooda, ki ropa le tiste, ki imajo preveč.
Primer 3: Otroštvo in odraščanje Dillingerja? Povedano v enem dolgem stavku.
Jep, Mannu se je mudilo. Raje se je osredotočil na akcijo. Na pokanje brzostrelk, ki se vklopijo vsakih pet minut.
No, to pa niso najbolj moteče stvari. Kajti Mann je tudi šparal. Zgodovinski gangsterski ep je posnel v stilu Dogme 95. Ob ročni digitalni vodeni kameri in zelo neatmosferično osvetljavi, sem se na hipe počutil, kot če bi se znašel v kakšnem evropskem art filmu. Čas je ob tej tehniki bil popolnoma izgubljen. Le stari avti so nakazovali prostor, čas ter predvsem atmosfero, katere pa ni bilo. Še Deppova sončna očala so moderna.
Biografija človeka, ki si raje ogleda film C. Gable-a namesto S. Temple, je tako izpadla premalo pristna. Premalo verjetna, saj Dillingerja nismo v filmu nikoli spoznali. Kajti Depp je vse tisto, kar Warren Oates ni bil v filmu Dillinger iz leta 1973. OCENA: 3
The Taking of Pelham 1 2 3

Tony Scott in njegova muza Denzel Washington sta sigurno ljubitelja originala. Banda, katera ugrabi podzemni vlak poln potnikov, za izpustitev le teh pa zahteva milijone dolarjev, je lahko povod le za dober film. Razen, če se Scott zopet ne bi odločil za mnoge tehnične presežke, kot so pretiravani slow motioni, pa spet 2X hitrost predvajanja, disko barve , hip glasbo in podobne stvari, ki nikakor niso delovale že v filmu Domino. Tudi Travolta je skapiral “dober sem le če plešem ali če sem hudoben…”.
Pa saj je mogoče celo dober film, če le ne bi bilo te preklete stvari, ki vse pokvari - originala. OCENA: -3

Transformers: Revenge of the Fallen

Po dolgih letih prijateljevanja z Jerry Bruckheimerom, mu je tokrat za prvi del Transformersov prišel na pomoč sam S. Spielberg, kar se je filmu poznalo. Bay je uspel najti pravi nivo med akcijo in humorjem. Pravo razmerje med Shio Labeouf in njegovim novim ljubimcem – avto ter njegovo novo ljubimko – Megan Fox. In prav Foxova je mogoče najbolj kriva za ta debakel nadaljevanja. V prvem delu je imel glavno vlogo Labeouf, tokrat roboti, za katere pa se noben ne sekira. Kup železa brez duše. Ker je prvem delu romanca ter predvsem mladenka M. Fox med gledalci najbolj sekala, jo Bay v nadaljevanju ni mogel črtati. Tako je rajcanje propadlo. Ljubezen med roboti pa ne bo nihče gledal…zato pač več eksplozij. Še huje, Foxova ima sedaj glavno vlogo v stranskem liku. V prizorih ne rabi govoriti, dovolj je že nemo nastavljanje, kot če bi se slikala za kakšno naslovnico revije. In to v vsakem prizoru.
Kot sem že omenil na zgoraj omenjenem blogu: “če dam na koncu trojko, bom s filmom zadovoljen…” No, ni trojka. OCENA: 2
The Ugly Truth

G.I. Joe: The Rise of Cobra

Nova super bomba grozi svetu. Pred pokvarjenim poslovnežem nas reši lahko le elitna skupina G.I. Joe. Vod mladih in lepih + komandant D. Quaid, kateremu je dovoljeno povedati vedno le eno frazo, pri tem pa držati zelo resno in pametno faco.
Zavedam se, da je film vseeno posnet po seriji otroških igrač oz. pupah za fante, ampak potem naj vsaj pred filmom postavijo opozorilo PG – 13. Prepovedano za vse, ki so stari nad 13 let. Eden najslabših filmov leta… OCENA: +1
Kar se tiče gledalcev, mlajših od 13 let, zapažam zadnja leta pri deset in enajstletnikih fenomen, imenovan Monster House. Tudi če so ga gledali že petkrat ga bodo še vedno takoj izbrali med 50 drugimi risankami in ga gledali napeti kot strune ter z izbuljenimi očmi. :)
OdgovoriIzbriši