sreda, 21. oktober 2009

Kaminey


Naslov: Kaminey - Leto: 2009 - Država: Indija - Žanr: Akcija, Drama, Krimi - Dolžina: 125 min. - Režija: Vishal Bhardwaj - Igrajo: Amol Gupte, Deb Mukherjee, Priyanka Chopra, Shahid Kapoor - imdb

Ko se v filmu pojavita brata dvojčka, je tu stvar jasna. Eden je dober, drugi je slab.
Že zadnjič (Gulaal) sem omenil, da bo Kaminey, okoli katerega je pri ljubiteljih Bollywood zadev veliko govora in hvaljenja, moj zadnji letošnji indijski film. Logično, moja pričakovanja so bila majhna.
“Indijski Tarantino”, je nekdo omenil… Ne vem, v katerih prizorih je ta optimist našel podobnost s Tarantinom, kajti jaz sem iskal in iskal, našel pa nisem nič.
No, film je boljši od pričakovanj. Celo gledljiv. Za pričakovati je bilo, da brez glasbe in plesa ne bo šlo, vendar je režiser Vishal Bhardwaj te trenutke vsaj dobro tempiral. Po navadi Indijci zapojejo kar med streljanjem ali seksom, tukaj smo tem nepotrebnim stvarem bili priči pri poroki ali v disku. Tam kjer glasbo vsaj pričakuješ.
Kaminey je akcijska kriminalka. O dveh bratih, kot že povedano. Po očetovi smrti, sta poti dveh dvojčkov šli vsaka na svojo stran. Tisti dobri, s plesom opozarja na nevarnost AIDS-a. Ironično, svoji dekli nehote naredi otroka, ker ni uporabljal kondoma. Bila bi lepa družina, če le to dekle ne bi bila sestra nekega mafijskega politika. Tisti slabi, dela za tri gangsterske brate, ki se ukvarjajo predvsem s stavami in prirejanjih le teh. No, ena stava ne gre po načrtu. Vse te prigode vodijo do kitare in njenega polnega kovčka, katera bo zopet združila oba bratca.

OCENA: +2

Ni komentarjev:

Objavite komentar