sobota, 2. januar 2010

Album tedna


Evo ga, moja prva "off-topic" objava. Kot da ne bi imel s filmi (in s to stranjo) že dovolj dela, sem pred dnevi začel že z novim "blogom". Hja, zdaj postavljam že blog v navednice. Album tedna ni blog. Je stran posvečena novim alternativnim albumom. Kot že naslov pove - en album na teden. Tokrat ne bo niti recenzij niti drugačnih opisov albuma. Le tisto najosnovnejše, kar poslušalec rabi. Povezava do Amazon semplov in aktualni video-spot skupine bo stvar olajšalo pri odločitvi nadaljnjega poslušanja. Glasba je namreč še ena moja velika strast, katero pa na žalost zadnja leta preveč zapostavljam. Dovolj, si rečem in s to stranjo prisilim samega sebe v obširnejšo poslušanje glasbe - rock glasbe, seveda.
No, pa da bodo stvari nekoliko bolj jasne, sem na youtube postavil tudi mojo top 10 lestvico albumov zadnjega leta, katera nekoliko nakaže smer moje nove stranpoti -
http://album-tedna.blogspot.com/




Vabljeni...

1 komentar: