nedelja, 14. marec 2010

100 naj... - druga svetovna vojna

Na Youtubu sem ustvaril 100 naj... kanal, kjer bom postopoma dodajal 100 najboljših in najznamenitejših filmov iz določenega žanra, tematike ali države. Filmi bodo predstavljeni le v obliki posterja, pod opisom pa bo moč razbrati vseh 100 filmov. Začnem z eno izmed mojih najbolj priljubljenih filmskih tematik - 2. svetovna vojna v filmu.

Aja, zraven ob posnetku, boste lahko uživali tudi komadih, ki bi prav tako lahko gradili mojo 100 naj... pesmi vseh časov.

6 komentarjev:

  1. Posnetek sem si zavrtel kar trikrat - najprej zato, ker še vedno ne morem verjeti, da si izpustil filme kot so Bitka na Sutjesci, Neretva, Boško Buha, Dolina miru in U-571, potem pa zato, ker PJ Harvey res zažiga. ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, vem. Manjkajo tudi Kozara, Odpisani, U gori raste zelen bor in vsi ostali klasiki jugo filma. Ker je teh ogromno, sem izpostavil le najboljši ex-yu vojni film - Valter brani Sarajevo. Isto je z našimi, kjer bi se poleg Ne joči, Peter sigurno lahko znašla tudi Dolina miru. Ob dobrem dnevu bi si ta prostor med stotimi zaslužil tudi U-571.
    Se spomniš skoraj polne naše kinodvorane petnajst let nazaj? Takrat je v filmu Strange Days zažigala Juliette Lewis prav s tem komadom. Ker je njena verzija bolj šarf, sem uporabil raje njeno. Ima pa res isti glas kot P.J. Harvey

    OdgovoriIzbriši
  3. Uf, sploh nisem opazil, da ne poje PJ! Se mi je pa res zdelo malce bolj udarno kot običajno ... :/

    OdgovoriIzbriši
  4. Js mam en predlog: ureditev recenzij glede na oceno

    OdgovoriIzbriši
  5. P.S. Če že (še) koga, potem bi rad enkrat v živo poslušal tole babnico (govorim o Polly Jean, da ne bo pomote)!

    OdgovoriIzbriši
  6. Glede ureditve recenzij po ocenah...
    Lahko bi imel posamezne linke po ocenah: 1,2,3.... vendar bi potem moral vsak post (rezenzijo) popravljati posebej (teh pa je skoraj 500).
    Zgoraj nad plakatom filma lahko vidiš različno število filmskih klap. Ena, dve ali tri. Eno klapo dam zares slabim filmom, katere ne bi priporočal. Dve klapi dobi povprečni film - ne zamudiš ničesar, če ga gledaš ali ne. Tri klape dobijo tisti filmi, ki so se vzdignili nad povprečjem in katere toplo priporočam za ogled. Ker verjetno vsakega zanimajo le dobri filmi, imaš te na linku zgoraj ali pa tukaj http://odvisni-od-neodvisnih-filmov.blogspot.com/search/label/3%20klape%20film.
    So pa to moje ocene in verjetno se z vsako ne boš strinjal, tako kot ne z dejstvom, da se je pod "dvema klapama" znašlo kar nekaj filmov, ki so po mnenju mnogih bili letošnji presežki.

    OdgovoriIzbriši