sreda, 9. junij 2010

Shrek Forever After, She's Out of My League, Solomon Kane, Remember Me, Unthinkable

Shrek Forever After
Ogled te risanke se je vpisal v zgodovino. Dogodek sem zabeležil celo s fotoaparatom. Namreč, četrti del Shreka je prva stvar, ki si jo je moja hčerka ogledala v kinodvorani.
Baje, da smo se tokrat videli zadnjič z zelenim grdobcem, zato se je tako kot v prvem delu, tudi tokrat potreboval poljub prave ljubezni, ki bo začaran urok pospremil nazaj na primerno mesto. No, samo zgodbo bi lahko razbrali že iz Sparovih magnetkov...
Ta del mi bo poleg zgoraj omenjenih dejstev ostal v spominu predvsem zaradi mačke, ki je prvič ukradla šov vedno zabavnemu oslu. Heh, za takšnega starega, otroškega osla kot sem jaz, je Forever After čisto zadovoljiva in sproščujoča zadeva, za mojega otroka pa bodo risanke kot so Pujsa Pepa, Nodi ali Larina zvezdica še naprej ostale pravi zakon. OCENA: -4


She's Out of My League
Lepota se baje lahko meri z ocenami med 1 in 10. Ob tem pa obstaja jasno pravilo, da med parom ne sme biti razlika večja od dve oceni. OK, v She’s Out of My League opazim razliko tudi jaz. In to krepko čez dve oceni. On je petica, ona je desetka (joški popravijo povprečje). Ljubezen med njima bi bila nemogoča, razen če bi on igral v bendu (pa ne), bil filmski milijonar (mogoče se je glavni igralec naučil kaj iz tega nauka), ali pa bi se znašli v romantični komediji, ki sicer ne pozabi na večino klišejev iz podobnih filmov, jih pa zato nameče vsaj simpatično in trenutke (ko je v igri njegova družina) celo smešno. OCENA: 3


Solomon Kane
Od Solomon Kanea nisem veliko pričakoval. Zato bi vsako blatenje o razočaranju bilo neprimerno. Kajti ja, kriv sem si predvsem sam. Heh, začne se celo z nečim podobnim kot v Shreku. Tudi Kane proda svojo dušo hudiču. Ker pa je to akcijski film, ga ne bo odrešil poljub, ampak le klanje zlobe. Tako mu obljubi duhovnik, ki še v zadnjih vzdihljajih zajoče za svojo hčerko, katero ugrabi neka zamaskirana nakaza.
Lik Solomon Kanea je prišel izpod peres Robert E. Howarda, ki je ustvaril tudi Conana ali Rdečo Sonjo. Hm, James Purefoy ni slab kot Kane, vseeno pa ni schwarzenegger . Ali drugače rečeno – če bi film bil posnet pred dvajsetimi leti (z Arniem v igri), bi danes veljal kot kult, tako pa ga bomo pozabili že naslednji mesec. OCENA: 2


Remember Me
Ta Robert Pattinson mi postaja vedno bolj sumljiv. Njegova lesena igra vse več začenja smrdeti po Keanu Reevesu. Smrad pa ne paše nobenemu... Tudi zdaj, ko se pojavlja v resni drami, se nam zdi, da Pattison zopet žaluje za svojo Bello. Za to depresijo je krivec njegov brat, ki si je pred leti vzel življenje. Kar je ostalo je disfunkcionalna družina v kateri se noben nima rad. Ali drugače – nihče nima rad njih. Ne očeta – bogatega egoističnega direktorja, ne hčerkice – super-talentirana umetnica, ne mamo – ločenka in seveda, ne našega Pattisona, ki pa upanje v ljubezen vseeno najde v policajčevi hčerki.
Dolgo v film nisem razumel, kaj nam sploh hočejo prodati – tragedijo, romantiko, kriminalko...? heh, šele na koncu sem spoznal, da je to le še ena „vojna proti terorju“ propaganda. OCENA: 2


Unthinkable
Pazi to! Zahteva terorista, ki je po Ameriki nasadil štiri atomske bombe so – v roku treh dneh umaknite vso svojo vojsko iz vseh muslimanskih držav... če ne, bo počilo!“ Jep, kaj originalnejšega si ni bilo mogoče izmisliti. In tega so se ustvarjalci filma zavedali, zato so s temi zahtevami raje čakali do konca filma ter s tem obdržali vsaj malo upanja na boljši preobrat v bedasti zgodbi. Kot vidite, prišlo je še huje in pri tem se na žalost še ni ustavilo.
Tri dni namreč ni veliko časa, zato se na pomoč prislini črni Jack Bauer (S.L. Jackson), ki bo v 24. urah po Hostelsko prišel do priznanja in izpovedi, kje so skrite bombe. Pri vsem tem krutem mučenju bi moral trpeti terorist, a trpeli smo le mi. Ne zaradi nazornosti nasilja, ampak zaradi glupih likov v scenariju, ki se je verjetno pisal sproti. Pri vsem tem, še mi je najbolj žal za odličnim angleškim igralcem Michael Sheenom. Takšne sramote si ni zaslužil.
Logično, film še ni dobil distribucije, zato se eden izmed producentov filma sprašuje na imdb forumu – „kje ste vsi glasovalci sploh videli ta film? Niste si ga vendar pretočili preko interneta?“ Heh, prvi odgovor, ki ga je gospod dobil nazaj je bil - „še sreča, da obstajajo torrenti, kajti za takšen kurac od filma, ne bi dal niti centa!“ (svojo jezo nad filmom sem stresel tudi na Paucovem blogu) OCENA: +1

6 komentarjev:

  1. Ne, pri nas še "Pixar" risanke ne sedejo najbolje. Shrek smo si šli ogledat, ker je tega zelenca spoznala že v plenicah in ji je od teh kino risank še najbolj všeč. No, za Shrekovimi dojenčki, za Fiono, za mačko... hmm, in pred oslom.
    Z Wall-E-om, Carsi, Boltom... pa bomo še nadoknadili, ko bo prišel čas. Za kaj takega bo že ata poskrbel.

    OdgovoriIzbriši
  2. Če je kdo tu star otročji osel, sem to jaz. To pogosto potrdijo moji desetletniki z besedami: "Učitelj, kak ste vi dečavi!" in obračanjem oči. Res pa je, da nisem recenzist, karkoli že to pomeni.

    In tudi ta star otročji osel si je tega Shreka ogledal v kinu. Bil je edini star otročji osel brez otrok v dvorani. :/

    OdgovoriIzbriši
  3. P. S. Film pa je okej, če mene vprašate. Pujsa Pepa takisto.

    OdgovoriIzbriši
  4. Nadvse močno upam, da si hčerkico peljal gledat ameriški original in da je nisi že samem začetku zajebal z našin sinhrom.

    OdgovoriIzbriši
  5. Začuda me sinhro sploh ni motil... OK, Banderasa ali Murphya ne moreš nadomestiti, ampak je šlo. Še posebej sta bila hecna grdobca "korošec" in kot vedno nori "štajerec"

    OdgovoriIzbriši
  6. Bi bilo res malo čudno, če bi otroka peljal gledat original. Saj ne, da otrok razume vse te "odrasle" fore, ampak sinhronizacija risank je pa res dobrodošla novost in jo tudi podpiram. Za filme tipa (recimo oskarjevec) The Hurt Locker, pa so obupali tudi tisti, ki so to idejo iznašli.

    OdgovoriIzbriši