ponedeljek, 28. junij 2010

Napovednik: Les Arbitres

Ob včerajšnjih velikih napakah sodnikov se mi zdi prav primerno, če opomnim na prihajajoči dokumentarec o težkem delu nogometnih sodnikov ob in na terenu. Zelo zanimiva, celo hecna se mi zdi izpoved (1:04) italijanskega sodnika grškemu igralcu Basinasu „Nisem bog. Tudi mi delamo napake...“.
No, včeraj bi se en drugi Italijan res lahko igral boga, ko je bil pred odločitvijo: „naj zajebem milijardo ljudi ali naj zjebem moje šefe na Fifi?“ Kot vemo, odločil se je narobe ter tako ostal navaden smrtnik z napakami.



P.S. (še ena fuzbalska) – včeraj sem pred mojim blokom skoraj povozil legendarnega nemškega trenerja Volker Finkea (M. Pavlin mu je za svojo kariero mnogo dolžan...), ki se je s kolesom vozil po našem mestu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar