torek, 8. junij 2010

Carlos


Naslov: Carlos (Carlos - The Jackal) - Leto: 2010 - Država: Francija, Nemčija - Žanr: Biografija, Drama, Krimi - Dolžina: 330 min. - Režija: Olivier Assayas
- Igrajo: Édgar Ramírez, Alexander Beyer, Susanne Wuest, Julia Hummer, Martha Higareda - imdb

Ha, že na netu? Kako to, da tako hitro? No, to ni ostal moj edini šok, ko sem zagledal DVD-rip release. Naslednja dva šoka, sta mi pojasnila prvo presenečenje in ta dva nista bila tako pozitivna. Carlos je namreč TV film, ob podrobnejšem pogledu na info pa je ob naslovu svetil podatek – Part 1.
V roke dobim težko pričakovani film Oliviera Assayasa, ki se je premierno prikazoval na letošnjem Cannesu, sedaj pa izvem, da je dolg krepkih pet ur? Heh, težave nimam le jaz. Kot sem sedaj izvedel, se je ta biografija revolucionarja, terorista in medijske zvezde Ilicha Ramírez Sáncheza, ki si je nadel partizansko ime Carlos, hotela predvajati celo v tekmovalnem programu na Cannesu, kar pa ni dovolil eden izmed veljakov te prireditve. Po kratkem prepiru, se je potem demokratično odločilo, ter dovolilo Carlosu predstavo izven konkurence.
Strah je bil zaman. Carlos je vse prej kot tipičen in dolgočasen TV film. Človek je imel pač pestro življenje, zato bi za vse njegove podvige bili le dve uri premalo. Ravno toliko traja namreč že prvi del, katerega sem preveril tudi jaz. To kar sem videl, je naredilo željo še po tistih naslednjih štirih urah.
Film se namreč ustavi tik pred akcijo, ki je Carlosa zaznamovala in proslavila najbolj – vdor na OPEC konferenco leta 1975.
Če bi se film res predvajal v tekmovalnem programu, bi si zdaj sigurno lastil vsaj eno zlato palmo. Dobil bi jo Edgar Ramirez, ki v prvih trenutkih pojave nasluti podobo Val Kilmera. No, Carlos bo za Ramireza postal to, kar je za Kilmera Jim Morrison. Enkratno je upodobil pojavo nekoč najbolj iskanega političnega terorista na svetu - od začetkov, ko je za planiran atentat dobil le majhno pištolo ter pet metkov, pa do poraza, nekje v sredini 90-tih, ko je končno bil prijet s strani zakona.


OCENA: 4

1 komentar:

  1. S prvim delom si že opravil, vidim, da so vtisi pozitivni. Najbolj me zafrkava minutaža,rad bi pa vse pogledal čez vikend. Pa še svetovno prihaja ... Filme bom moral za nekaj časa potisniti na stranski tir. Heh, vedno premalo časa ...

    OdgovoriIzbriši