četrtek, 17. junij 2010

Art & Copy


Naslov:
Art & Copy - Leto: 2009 - Država: ZDA - Žanr: Dokumentarni - Dolžina: 89 min. - Režija: Doug Pray - Igrajo: - imdb

Dokumentarce delim na dva dela. Na tiste, ki se odvijajo naprej in na tiste, ki se odvijajo nazaj. Če sem bolj natančen – pri dokumentarcih “naprej” spremljamo neki dogodek ali smo priča nekemu dosežku, potovanju, poslanstvu. V takih primerih je predvidljivost težka, saj končni izhod spremstva kamer, ne ve niti sam udeleženi, kaj šele ustvarjalci dokumentarnega filma.
V dokujih “nazaj”, je zgodovina že napisana. Vse kar vidimo, se je že zgodilo, zato so dovolj le pričanja udeležencev, arhivski posnetki ali naracija znanega igralca čez sliko.
Osebno so mi dokumentarci “naprej” veliko bolj všeč, čeprav je dobitna kombinacija predvsem mešanica obeh zvrsti – glej letošnjega oskarjevca The Cove.
Okej, toliko o tem. Nekaj sem moral zabluziti, kajti o Art & Copy ni za povedati nič. Je tiste “nazaj” vrste in se poklanja legendam oglasov. Starim mačkom reklamiranja, ki so to novo umetnost izražanja počasi vpeljali v naša vsakdanja življenja in nas sedaj spremljajo na vsakem našem koraku. Ko se tega niti ne zavedamo ali sploh več ne opazimo. Oglasi v časopisih, radiu ali televiziji so postali nekaj običajnega, nekaj sprejemljivega.
Če je dober, zanimiv, smešen ali zabaven…, zakaj pa ne. Slogani “Just Do It” ali “Got Milk?” so postali kult, brez dobre propagande pa ne morejo več niti predsedniški kandidati. Vse to v Art & Copy – “ko je sranje, mi prdimo (avtorske pravice so moje)”

OCENA: -2


Ni komentarjev:

Objavite komentar