nedelja, 13. december 2009

Top 10 Chick Flicks - 2009

Letos sem se načrtno izogibal romantičnim komedijam. Saj veste, tistim kjer Sandra Bullock, Meg Ryan ali po novem Jennifer Aniston svojega izbranca v začetku celo sovraži, na koncu pa se z njim poroči. Zelo realne zadeve, torej. Ne pravim, da tega sranja ne maram gledati. Včasih je kar dobrodošlo. Vsaj enkrat na leto. No, ker pa smo družina, katera pogleda skoraj vsak omembe vreden Hollywood film (tudi finančna uspešnost šteje …), se je letos žrtvovala moja “Chicka”. Pogledala jih je ravno toliko, da lahko sestavi top 10 lestvico. Deset od najslabšega do najboljšega v 2009. V tem primeru popolnoma zaupam svoji ženi. Heh, kdo pa lahko bolj oceni Chick Flickse kot pa ženska?

10. My Life in Ruins

9. Bride Wars

8. New in Town

7. The Ugly Truth

6. I Hate Valentine's Day

5. Ghosts of Girlfriends Past

4. The Rebound

3. Love Happens

2. Confessions of A Shopaholic

1. The Proposal

Če pogledamo plakate teh filmov, vidimo da se ženska postavlja nad moškim vedno v dominantni vlogi. Zakaj bi si torej “resen” igralec dovolil takšno karierno ponižanje? Odgovor sem pred leti našel v svojem kratkem opisu filma Maid in Manhattan.

Telefonski razgovor. Na eni strani telefona producent filma Maid in Manhattan, na drugi Ralph Fiennes.

Producent
“Gospod Fiennes, bi vi igrali v romantični komediji?”

Fiennes
“Jaz, v romantični komediji? Ste nori? Jaz igram le oskarjevski material. Psihopate, naciste ali biografije…”

5 sekundna tišina…

Producent
“V filmu se boste lahko lizali z Jennifer Lopez.”

Fiennes
“Čez pet minut sem pri vas, da podpišemo pogodbo”

9 komentarjev:

  1. Jaz sem si pred kratkim ogledal Mojo grško avanturo. Ne ravno prostovoljno ... :/

    OdgovoriIzbriši
  2. A za take blesarije pa imaš čas?

    OdgovoriIzbriši
  3. Planet Tuš, Kranj. Po seminarju se nismo imeli kam dati, na kino sporedu pa je bilo samo to ... :/

    OdgovoriIzbriši
  4. Edini seznam, na katerega bi kazalo uvrstiti Confesions of a shopaholic, je 10 najslabših filmov, takoj ob boku You got mail, The Brady bunch in podobnih jajc.

    Da je žensko "dominiranje" nad moškimi v filmih kariero ponižanje, pa slišim prvič. Do sedaj sem namreč naivno verjela, da sta oba spola enkopravna in da se igralce ceni glede na igro.

    Seems like I got a lot to learn ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. In zakaj jaz nimam sličice ob komentarju, ha?
    Blogger sucks! :(

    OdgovoriIzbriši
  6. Cherry, sinoči sem gledal izbor za Miss sveta in med nominiranci so bile skoraj same ženske. Toliko o enakopravnosti spolov! :(

    OdgovoriIzbriši
  7. @Cherry
    Karierno ponižanje je - sprejeti moško vlogo v romantičnih filmih.
    Kot že pravim - ženske imate na te filme drugačne poglede. Če kdo iz Batmana (Eckhart) ali 300 (Butler) gre na takšen film, potem je vedno v vlogi tisto zgoraj omenjeno ali denar. Nikoli kariera. Oziroma - igralec se dobro zave, da po treh takšnih vlogah, nikoli več ne bo dobil "resne" vloge. To sta hitro spoznala tudi Brad Pitt in Tom Hanks. Igralce se namreč potem več ne "ceni", pa čeprav lahko igra fenomenalno. Postane moška kurva... To je razmišljanje moškega in to je razmišljanje Hollywooda.
    če boš kdaj prisluškovala Ryan Reynoldsa pri intimnem pogovoru z njegovo mamo, boš slišala: "vem mama, prodal sem se. Imam talent, pa se raje pačim za denar. Joj, kako bi rad snemal s Scorsejem, pa me nihče več ne jemlje resno. Eh, jebi ga... denar pa je le"

    @comicsfan
    tota je bla dobra. Muči me le "skoraj vse"... je bila zraven tudi Salome?

    OdgovoriIzbriši
  8. Čeprav nisem chick, si bom drznil na hitro pokomentirati izbor tvoje drage.

    Desetka je totalno zanič. Devetka je okej. Osemke nisem gledal. Sedemka je solidna. Šestke nisem gledal.Petka je zelo slab film. Štirka še slabši. Trojka nič manj slabši. Dvojka prav tako. Enka pa zelo zabavna in kul.

    OdgovoriIzbriši
  9. Iztok, med nama povedano. Mislim, da je to njena neuradna lestvica tipov, kot pa filmov.

    OdgovoriIzbriši