petek, 16. april 2010

My Sister's Keeper


Naslov: My Sister's Keeper - Leto: 2009 - Država: ZDA - Žanr: Drama - Dolžina: 109 min. - Režija: Nick Cassavetes - Igrajo: Cameron Diaz, Abigail Breslin, Sofia Vassilieva, Alec Baldwin, Jason Patric - imdb

Ne bi rad zašel preveč v privatne zadeve… ampak, pričakovani ogled tega filma je v meni vzburjalo večji strah, kot ga je napovedal sam Paranormal Activity. Kajti vedel sem kaj me čaka. Vedel sem, da bo za levkemijo umiral otrok. To mučenje pa sem si na vsak način hotel prihraniti, če tam pod imenom režiserja ne bi pisalo Cassavetes jr. Saj ne, da bi me katero od njegovih prejšnjih stvaritev (The Notebook, Alpha Dog, John Q) res vrglo na rit. Ta ogled sem dolžan njegovemu očetu.
Prav spretno je v to ekranizacijo uspešne knjige režiser vključil zanimiv sub-plot. Pod-zgodbo, ki naj bi odmikala pozornost od same tragike. Zame v tožbi hčerke proti svojim staršem, v kateri zahteva pravico odločanja o svojem telesu, ni nikoli ležala teža zgodbe. To, da je mlado dekle rojeno z namenom, kot rezervni del za njeno bolno sestro, zapelje celotno tragedijo na čisto druga pota. Celo tako daleč vstran, da se je režiser ustrašil z mislimi na našo zadrževanje solz. Posumil je v našo razsodbo o resnični pacientki. Tako je na bolečino in strah pred izgubo otroka moral pritiskati iz vseh strani. Naj trpijo vsi, ne samo starša – gasilec Patric in nesojena odvetnica Cameron Diaz. To pritiskanje in iztiskanje dodatnih solzic režiserju zamerim. Tudi tisti idilični zadnji piknik ob plaži, ki me je spominjal na eno izmed Baywatch epizod. Tam žena v naročju Hasselhoffa celo umre… Takšen cuker pa Cassavetes vseeno ni, pa čeprav ni pozabil na sončni zahod.
Vseeno je My Sister Kepper eden najbolj groznih hororjev kar sem jih gledal zadnjih let in na katerega bi bil ponosen tudi Cassavetes senior.

OCENA: 4


3 komentarji:

  1. Ni me prepričal.
    Sicer pa je od mladega Cassavetesa dober edino She's So Lovely. Vse ostalo je srednja žalost.

    OdgovoriIzbriši
  2. She's So Lovely je bil do sedaj tudi meni njegov najboljši - zato ga nisem tudi omenil med "popvprečnimi".
    Iz tvojega opisa sodeč, si ti videl poanto v tožbi - zaradi katere sledi slabša ocena. Jaz pa v dobri režiji, ki je znala to "propagando za trejler" dobro zmanipulirati v samo osnovo.

    OdgovoriIzbriši