sreda, 7. julij 2010

Top 10: Brazilija


O Homem do Ano, Casa de Areia, Eu Tu Eles, Abril Despedaçado, À Deriva, Última Parada 174, O Invasor, Cinema, Aspirinas e Urubus, Bicho de Sete Cabeças, O Ano em Que Meus Pais Saíram de Féria

Verjetno sedaj vsi začudeno gledate ter se sprašujete, kje pa so vsi tisti znameniti odlični brazilski filmi? Ne bojte se, tudi meni spadajo filmi, kot sta Božje mesto ali Glavna postaja, med najboljše iz te države. Izbranih deset filmov, si namreč lastijo pozicije med 11. do 20. mestom na moji brazilski lestvici. Če vas zanima, pa je tu še prvih deset...

Tropa de Elite
Cidade de Deus
Carandiru
Cidade dos Homens
Central do Brasil
O Homem Que Copiava
Linha de Passe
Pixote
Ônibus 174
O Que É Isso, Companheiro?

In kje sta tu klasika À Meia-Noite Levarei Sua Alma ali Black Orpheus se mogoče zopet sprašujete? Pa saj sem rekel „moji najboljši!“

2 komentarja:

  1. Si mogoče že sestavil seznam Top 10: Taxi? Sem premišljeval zadnjič ob filmu Collateral (M. Manna, 2005).

    OdgovoriIzbriši
  2. Sestavil še ne, mislil na to pa ravno prejšnji teden. Enkrat bo sigurno...

    OdgovoriIzbriši