petek, 27. marec 2009

Inkheart

"Baby" star (ne morem reči teen zvezda, ker so 15 letniki že prestari za Fraserjeve filme) B. Fraser ne bere več knjig, ker potem liki iz knjige oživijo, kar pa ni v redu. Tako je tudi izgubil svojo ženo, katero bi sedaj s svojo hčerko končno rad dobil nazaj.
OK, priznam. Zadnjih 15 minut sem že spal. Ampak to nima veze. Siguren sem, da je Brendan Fraser skočil v objem dolgo izgubljeni ženi. Siguren sem, da negativnež Andy Serkis ni ostal "kralj" v realnem svetu. Siguren sem, da je mali musliman raje ostal v realnem svetu, kot pa se vrne v razbojniške hlače. In siguren sem, da so vsi, ki so brali knjigo, popljuvali film po kateri je Inkheart posneti.

OCENA: -2

5 razlogov zakaj polega najbolj antipatičnega igralca kar jih Hollywood pozna, raje vidimo kakšno narisano žival, kot pa njega.


Monkeybone (2001), Looney Tunes: Back in Action (2003), Dudley Do-Right (1999), Encino Man (1992), George of the Jungle (1997)

Ni komentarjev:

Objavite komentar