Do lanskega leta, ko je Avstrija nekoliko presenetljivo dobila oskarja z Die Fälscher, so avstrijski režiserji v zadnjih letih izstopali predvsem z odličnimi dokumentarci. Unser täglich Brot, We Feed the World in Darwin's Nightmare je le nekaj naslovov, kateri so nas šokirali z našo kulturo hranjenja in pridobivanja hrane. Z Let's Make Money nam tokrat Erwin Wagenhofer (We Feed the World) prikaže globalni sistem financiranja.Falco je po mnenju mnogih Avstrijcev drugi najboljši glasbenik takoj po Mozartu. Zgodbo o legendi pop glasbe, od vrhunca kariere pa do tragičnega konca, nam je Thomas Roth prikazal v biografiji Falco - Verdammt, wir leben noch!
Leta 2006 je ogromen uspeh na domačih tleh požela grozljivka In 3 Tagen bist du tot. Seveda je bilo logično, da na drugi del nismo rabili dolgo čakati. Ironično, komercialni uspeh je tokrat slabši, film pa boljši.
Immer nie am Meer se dogaja večinoma v avtu. Profesor zgodovine, njegov pijani svak in naključni štopar, zagozdijo z avtom globoko v gozdu. Iz neprebojnega avta (bivši službeni avto Kurt Waldheima) se ne morejo rešiti, zato morajo na pomoč počakati. Vendar pomoč ne pride tako hitro…
Prav tako kot Immer nie am Meer se tudi Import/Export nekako šteje med predlanske filme. Drama o emigraciji Ulrich Seidla (Hundstage) je bila leta 2007 nominirana tudi za Zlato palmo v Cannesu. Do sedaj meni najboljši avstrijski film vseh časov.Zelo mi je bil všeč tudi letošnji kandidat za oskarja Revanche. Zgodba o prostituciji, kriminalu, družinskih soočenj in maščevanju, je akademija že postavila v ožji krog možnih nominirancev.
Leta 2006 je ogromen uspeh na domačih tleh požela grozljivka In 3 Tagen bist du tot. Seveda je bilo logično, da na drugi del nismo rabili dolgo čakati. Ironično, komercialni uspeh je tokrat slabši, film pa boljši.
Immer nie am Meer se dogaja večinoma v avtu. Profesor zgodovine, njegov pijani svak in naključni štopar, zagozdijo z avtom globoko v gozdu. Iz neprebojnega avta (bivši službeni avto Kurt Waldheima) se ne morejo rešiti, zato morajo na pomoč počakati. Vendar pomoč ne pride tako hitro…
Prav tako kot Immer nie am Meer se tudi Import/Export nekako šteje med predlanske filme. Drama o emigraciji Ulrich Seidla (Hundstage) je bila leta 2007 nominirana tudi za Zlato palmo v Cannesu. Do sedaj meni najboljši avstrijski film vseh časov.Zelo mi je bil všeč tudi letošnji kandidat za oskarja Revanche. Zgodba o prostituciji, kriminalu, družinskih soočenj in maščevanju, je akademija že postavila v ožji krog možnih nominirancev.
Ni komentarjev:
Objavite komentar