sreda, 14. oktober 2009

The Betrayal - Nerakhoon


Naslov: The Betrayal - Nerakhoon - Leto: 2008 - Država: ZDA - Žanr: Dokumentarni - Dolžina: 96 min. - Režija: Ellen Kuras, Thavisouk Phrasavath - Igrajo: Thavisouk Phrasavath - imdb

Verjetno bi se me ta tragična zgodba o družini morala dotakniti, me ganiti, pa me ni. Niti malo. Preveč umetno je vse to izpadlo, ko Thavi, sin vojaka, s glasom preko slike, naučeno in preštudirano bere trpljenja svoje družine. Družine, ki je zaradi sile razmer morala zapustiti svoj rodni Laos in se preseliti v Ameriko. V stanovanje v New York, kjer pa se težave komaj začnejo.
Njihov oče, kateri je med vojno v Vietnamu in v okoliških komunističnih državah, pridružil ameriški vojski, je po izgubljeni vojni neznano izginil. Velika družina z naivno materjo na čelu, se je odpravila proti obljubljeni deželi, kjer so kot ameriški prijatelji, pričakovali veličasten sprejem, dobili pa le premajhno stanovanje nekje v Brooklynu. V predel, kjer vlada vojna med tolpami.
Ameriška akademija seveda ni mogla spregledati ta dokumentarec, ki je nastajal kar 23 let. “23 let?”, so se spraševali. Hja, za nominacijo je nam dovolj.
Tudi jaz sem se spraševal. 23 let? Kako to, da je film potem sestavljen večinoma iz arhivskih posnetkov in naknadno posnetih “sanjavih” (spomnite se na Man on Wire, kjer možakar govori, kako so se skrivali v stolpu – režiser pa je ta dogajanja megleno skonstruiral) prizorov? Tudi jaz se počutim prevarano!

OCENA: -2

Ni komentarjev:

Objavite komentar