torek, 16. marec 2010

Luftslottet som sprängdes


Naslov:
Luftslottet som sprängdes (The Girl Who Kicked the Hornet's Nest) - Leto: 2009 - Država: Švedska, Danska - Žanr: Drama, Triler - Dolžina: 148 min. - Režija: Daniel Alfredson - Igrajo: Michael Nyqvist, Noomi Rapace, Michalis Koutsogiannakis -
imdb

Kaj več kot le kratke omembe si ta zadnji del millenium trilogije niti ne zasluži. Sem rekel zadnji? Hja, vsaj tako upam…
Le nekaj mesecev je nazaj, od kar sem še užival v prvem “Sherlock” delu. Jep, v stilu klasičnega detektiva sta na videz tako različna preiskovalca reševala uganke okrog izginulega dekleta. Stvar je bila toliko dobra, da se je takrat lahko tudi končala. Logično, ob ogledu drugega dela, prvega sploh nismo rabili. Heh, če ne bi gledali prvi del, bi nam drugi bil veliko boljši. Tako pa je sledilo le razočaranje…
Sedaj imamo že tretji del. In tretji del ne obstaja brez drugega. Razmrcvarjeno in prestreljeno dekle z zmajevo tetovažo smo postavili direktno v helikopter, kateri jo je odpeljal na nujno operacijo. Seveda, s kroglo v glavi, se dekle dolgo regenerira. Skoraj celotni film. Ne zmoti jo niti poskus umora, kateri naj bi utišal njeno znanje. Hja, to bi bil politični umor. Pravi štof za novo število Milenium številke, pomisli Blomkvist.
Jep, na kakšne “triler” trenutke lahko tu pozabimo. Tega ne bo prinesel niti Ivan Drago, ki je prav tako preživel drugi del.
Hmm, spozabil sem se tudi jaz… kaj nisem rekel, da bom čisto kratek?

p.s. sem res rekel zadnji? Slišim, da je v planu ameriška različica, katero naj bi zrežiral sam D. Fincher.

OCENA: 2

Ni komentarjev:

Objavite komentar