torek, 11. januar 2011

This Man


Naslov: This Man (The Man from Nowhere)

Leto: 2010
Država: Južna Koreja
Žanr:
Akcija, Krimi, Triler
Dolžina: 119 min.
imdb (8,0)

Režija: Jeong-beom Lee (Yeolhyeol-nama)
Igrajo:
Bin Won, Sae-ron Kim, Hyo-seo Kim

---------------------

Pri reševanju deklice izpod rok mafijcev, gre maščevalec čez trupla...

----------------------

Filmski festivali in nagrade: Blue Dragon (najdonosnejši korejski film leta)
Spominja nas na:
A Bittersweet Life, Man on Fire, Leon

Moja ocena:
****

4 komentarji:

  1. Si kje našel dobre podnapise? Našel sem ene, z izrazito predolgimi vrsticami, mogoče ti imaš kaj boljšega?

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne, podnapise sem imel iste, kot jih imaš verjetno ti. Opomba prevajalca takoj na začetku: "moj prvi in verjetno zadnji prevod...":). Sem gledal kar na PC-ju.

    OdgovoriIzbriši
  3. ...podnapisi res katastrofa...film pa res 4/4....sam tako naprej s predlogi Cosmopapi!!...

    OdgovoriIzbriši
  4. Če ga primerjam z zgoraj omenjenimi film pod "spominja nas":
    Vizualnost - A Bittersweet Life
    Umetniški pridih - Leon
    Dialogi - Man on Fire, kar pomeni, da dobrih podnapisov nismo pogrešali

    OdgovoriIzbriši