nedelja, 16. januar 2011

127 Hours


Naslov: 127 Hours

Leto: 2010
Država: ZDA, VB
Žanr: Drama, Avantura
Dolžina: 94 min.
imdb (8,3)

Režija: Danny Boyle (Shallow Grave, Trainspotting, Slumdog Millionaire...)
Igrajo:
James Franco, Amber Tamblyn, Kate Mara

---------------------

Resnična zgodba o pustolovcu, katerega skala po nesreči pribije na dno velike razpoke, kjer pa pomoči od drugod ni za pričakovati.


----------------------

Filmski festivali in nagrade: Golden Globes nominacije, Independent Spirit Awards nominacije...
Spominja nas na:
Buried, Gerry, Alive

Moja ocena:
****

5 komentarjev:

  1. Spojleri!
    Kakšno moč sploh ima film, o katerem je že dobro leto govora: "- Boyle snema nov film. - o čem pa se gre? - o tistem tipu, ki si je moral odrezati roko, da bi se rešil...".
    btw. Za podlago, ki je nekako rešila nam vsem znani konec, je Boyle uporabil isti izsek komada, kot sem ga jaz v tem videu - http://www.youtube.com/watch?v=tQGCAfW3Ef8

    OdgovoriIzbriši
  2. ja, tole z roko je tudi mene zmotilo. mediji so to prodajali kot da je to vrhunec. smešno ne?

    OdgovoriIzbriši
  3. Hočem povedati, kako dober bi nam šele bil, če končnega izhoda ne bi vedeli? Ne le "če bo" bi nas mantral, ampak predvsem "kako"? Nekaj kar nas je motiviralo pri Buried. Tu 127 Hours ni imel prednosti "grizenja nohtov" gledalca, kar je pri dobrem končnem izdelku še toliko bolj pohvalno

    OdgovoriIzbriši
  4. Slaba stran filmov po resničnih zgodbah ... Že prekletstvo, če je zgodba bolj znana. Potem iščemo zanimivo v čem drugem in Boyle najde, ali se strinjaš, ugibam, da se, vse zvezdice, hehe, omenjaš Sigura Rosa (živahnejši del nastopi v filmu, čim izpije tisto lužo in se nameri proti "exitu"), zelo zanimiv je tu po moje tudi James Franco pa samo snemanje v tisti špranji, baje so uporabili ene takšne mini profi kamere, nič večje kot iz Spara.

    Z Inceptionom imata po moje najboljši soundtrack med nominiranci.

    Svojemu bratu, malce podobnemu tipu temu Aaronu, sem uspel priporočiti film, ga je pogledal, ne da bi prej karkoli prebral o njem, ni poznal zgodbe. Kar krut film tudi, je rekel. Rezanje živca FTW (trganje pravzaprav). :D ... :/

    OdgovoriIzbriši
  5. kratki doku s snemanja se včasih lahko vidi tudi na TV1000 (prav danes videl).

    Inception ima po mojem letos najboljši sound (pravzaprav moj vrhunec samega filma).

    Btw. ob meni je ob tej objavi filma na TV1000 bil tudi moj brat, kateremu sem prav tako priporočil ogled. Mislim pa, da sem mu konec že izdal...

    OdgovoriIzbriši