sreda, 27. maj 2009

Duska


Naslov: Duska - Leto: 2007 - Država: Nizozemska, Rusija- Žanr: Komedija, Drama - Dolžina: 112 min. - Režija: Jos Stelling - Igrajo: Gene Bervoets, Sylvia Hoeks, Sergei Makovetsky - imdb

Joj, koliko mesecev sem čakal na kakršenkoli podnapis, ki bi mi omogočil gledanje tega filma, ki je bil nizozemski kandidat za oskarja že v prejšnjem letu. In ko je končno tako daleč, sem spoznal, da sem čakal na prazen dokument. V filmu skoraj ni dialogov. Kot v kakšni burleski se prizori od rojstva Rusa Duske, do nenapovedanega obiska Duske pri svojem “prijatelju” na nizozemskem – filmskem kritiku Bobu, ki je na skrivaj zaljubljen v dekle, zaposleno kot blagajničarka in Duske pravzaprav sploh ne pozna, pa do trenutkov ko se Duska odloči, da svojega prijatelja Boba nikoli več ne bo zapustil, vlečejo iz kadra v kader.
Za nekoga verjetno čisti dolgčas. Za mene, ki sem že navajen vsega hudega, v filmu pa sem našel tudi delček oz. vpliv drugega, odličnega nizozemskega režiserja Alex van Warmerdama, pa je ta simpatičen filmček poln absurdnih in simboličnih tragikomičnih prizorov, le opomin na to, da v življenje nekoga moraš imeti ob sebi.

OCENA: 3

Ni komentarjev:

Objavite komentar