ponedeljek, 25. maj 2009

Berlin Calling


Naslov: Berlin Calling - Leto: 2008 - Država: Nemčija - Žanr: Komedija, Drama, Glasba - Dolžina: 100 min. - Režija: Hannes Stöhr - Igrajo: Paul Kalkbrenner, Rita Lengyel, Corinna Harfouch, Araba Walton - imdb

Ko sem sprva opazoval glavnega igralca pri komponiranju svoje techno muzike, sem takoj pomislil “ta igralec pa se res ni pripravil na svojo vlogo. Saj drugega ne dela poleg računalnika, kot pa vsake toliko časa pritisne eno tipko ali obrne en gumb. In to tri minute! Tako se pa pač ne ustvarja glasba, pa naj bo še tako enostavno posemplana. No, kasneje sem ugotovil, da je Paul Kalkbrenner renomirani DJ. Torej, še en dokaz za čistokrvnega rokerja, da ta zvrst glasbe ne bo nikoli zame. Če o glasbi oz. glasbenikih sploh lahko govorimo?
Potem si lahko tudi mislite, kako mi je bil všeč film, kjer se vsakih pet minut prižge pralni stroj – ožemanje. Ampak, imel sem veliko upanja. Zakaj pa ne. It's All Gone Pete Tong ni bil slab. Hannes Stöhrs pa je ime režiserja, kateri še me ni razočaral. Največje razočaranje ni bila že stokrat videna zgodba umetnika, ki pade pod pritiskom uspeha. Saj veste – droge, eskapade, afere... Niti že stokrat videni psiho “dvoboj” med pacientom in psihiatrom – ženska seveda. Ne, največje razočaranje je bil “embargo” nogometa. Niti besedice o porazu Bayerna ali Hattricku Novakoviča, pa čeprav je glavni akter vsaki drugi kader menjaval nogometne drese kakšnega kluba ali reprezentance.
DJ Ickarus (ja, verjetno simbolika) je svoj novi album hotel nasloviti z naslovom "Titten, Techno & Trompeten", vendar mu založba “predlaga” raje komercialni, bolj dostopen naslov “Berlin Calling”. Ironično, tudi Hannes Stöhrs je do sedaj svoje filme naslavljal v angleškem jeziku, pa čeprav tega jezika ne zasledimo v filmih.

OCENA: +2

Ni komentarjev:

Objavite komentar