nedelja, 5. december 2010

Buried


Naslov: Buried

Leto:
2010

Država: Španija, ZDA, Francija
Žanr: Triler, Drama
Dolžina: 95 min.
imdb (7,6)

Režija: Rodrigo Cortés
Igrajo: Ryan Reynolds

---------------------

Krsta. V njej, zakopan v zemljo, moški. Šofer tovornjaka, ki je v Iraku hotel le zaslužiti. Sedaj bi radi zaslužili tisti, ki so ga živega zakopali. Na našo srečo, smo na račun trmastega režiserja, ki je stvar izpeljal pogumno do konca, zaslužili le gledalci.

----------------------

Filmski festivali in nagrade: LIFFe, Sundance
Spominja nas na: La Habitacion de Fermat, Cube, Frozen

Moja ocena:
****

8 komentarjev:

  1. Ni me prepričal, ni me pretresel, nisem občutil klavstrofobije, pa še Ryan Reynolds ni kos tako zahtevni nalogi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa saj Reynolds ni tako slab igralec. Včasih se pač prodaja pod svoje sposobnosti in takrat se takega statusa težko znebiš. Spomnim pa se kar solidne igre iz The Nines, sicer zelo zabluženega filma

    OdgovoriIzbriši
  3. ...mene zanima kje si dobu na netu gledljivo razlicico...oz me sam zanima ce mogoce gleds tudi ts al min r5....ker nism se nikjer zaslediv...ne zanima me stran, sam kasno kvaliteto ze sprejmes za gledljivo...

    OdgovoriIzbriši
  4. Reynolds je okej igralec, me je izven romanc in komedij, ki mu zelo ležijo, prepričal tudi v Amityvile Horror. Toda tule mi ni bil kos nalogi. Pač moje mnenje.

    OdgovoriIzbriši
  5. In tudi z moje strani podobno vprašanje glede tega kje dobiš vse te filme. Nekaterih ni nikjer, če pa slučajno so, so slabe kopije, pa še podnapisov ni.

    Boš izdal skrivnost kako jih lahko gledaš?

    OdgovoriIzbriši
  6. Kriterij za gledanje je vsaj minimalno R5 ali DVDscreener. Pri R5 zafrkava mnogokrat avdio (ruski), medtem ko je slika v večini primerov dobra. Tudi z R5 Buried je tako - zelo kvaliteten vizualni rip, zvok pa je Cam - naknadno dodan (sneman) originalni zvok v kinu (zelo moteče če gledaš komedijo...)
    Za "tuje" ali neodvisne filme itak niti ne obstajajo TS-i oz. Cam-i, ker ni takšnega povpraševanja (razen velikih lokalnih hitov).

    @Iztok, ne vem za kateri film te zanima. Nekatere je res potrebno bolje poiskati (tudi podnapise), vendar so v večini že objavljeni na "primernih" straneh. Ena taka stran je sigurno ta: http://scenereleases.info/category/movies

    Tu najdeš vsak dan par novih filmov, če pa bo še vedno kakšen obstajal, ki ga še ni (na tej strani pa bo), pa kar vprašaj.
    Npr., ker ti je Kinatay bil vreden ogleda - Mendozov nov film Lola - http://thepiratebay.org/torrent/5959757/Lola_(2009)_DVDRip_XViD_Hard_EngSub_(Pinoy)_sribats75

    OdgovoriIzbriši
  7. Filme ponavadi najdem, podnapisov pa ne. Lolo sem imel, pa sem zbrisal, ker ni bilo podnapisov nikjer. Hvala za link, bom počekiral znova.

    Tudi Foster Child mi je kul od Mendoze, me je pa Serbis razočaral.

    OdgovoriIzbriši
  8. ...R5 pravis... predlagam da si pogledate tudi http://avaxhome.ws/video vcasih se najdejo pravi dragulji na tej strani...zal ni torrentov....Lp

    OdgovoriIzbriši