ponedeljek, 20. december 2010

All Good Things


Naslov: All Good Things

Leto: 2010
Država: ZDA
Žanr: Misterij, Krimi, Drama, Romantični
Dolžina: 101 min.
imdb (6,4)

Režija: Andrew Jarecki (Capturing the Friedmans)
Igrajo: Ryan Gosling, Kirsten Dunst, Frank Langella, Philip Baker Hall, Lily Rabe

---------------------

Leta 1982 (film se začne z romantično ljubezensko zgodbico, ki traja že od leta 1971 - 45 min.) je neznano kam izginila žena vplivnega mogotca nepremičnin. Njeno truplo nikoli niso našli, njenemu domnevnemu morilcu nikoli niso sodili...

----------------------

Filmski festivali in nagrade: Sundance
Spominja nas na: Killing Me Softly, Sleeping with the Enemy, Reversal of Fortune

Moja ocena:
****

5 komentarjev:

  1. "Njenega trupla" ...!

    Drugače super blog, gotovo se bom vrnil. Tako naprej.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mene zelo motijo te stalne slovnične napake (neraba dvojine, napačne vejice ali celo brez njih /recimo pri pastavkih/, rodilnik, tožilnik, brez sklanjanja ali pa sklanjanje z vezajem (res grozno je to za videti!!!) itd.) , je pa vseeno blog super, ker dobivamo predloge za ogled odličnih neodvisnih filmov.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ta blog je kot naša nogometna reprezentanca. Malo slovenščine, je pa zato dober fuzbal.
    Kdo igra mene niti malo ne moti, težave so pri tistih, ki kar naprej šinflejo posameznike, sami pa še žoge videli niso.
    Kot že rečeno, kritike na mojo slovnico me sicer niti malo ne motijo (so s popravkom tudi zelo dobrodošle), a če se te kritike prenesejo na moj kriterij ocenjevanja kvalitete filma (bistvo bloga poleg predlogov), takrat pa ne poznam šale :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Cosmopapi, a lahko popraviš uro bloga? Imaš jo 8 ur nazaj. Hvala.

    Nastavitve/Oblikovanje/Časovni pas: GMT +01:00

    OdgovoriIzbriši