nedelja, 27. marec 2011

Incendies


Naslov: Incendies

Leto: 2010
Država: Francija, Kanada
Žanr: Drama
Dolžina: 130 min.
imdb (8,3)

Režija: Denis Villeneuve (Maelström, Polytechnique)
Igrajo: Lubna Azabal, Mélissa Désormeaux-Poulin, Maxim Gaudette, Rémy Girard, Abdelghafour Elaaziz

---------------------

Zadnja želja pokojne mame, pošlje dvojčka na Bližnji vzhod, kjer bosta spoznala zamolčane skrivnosti svojih korenin.

----------------------

Filmski festivali in nagrade: oskar nominacija za najboljši tujejezični film, Sundance, Benetke, Toronto
Spominja nas na: Sous les bombes, Kandahar, Karakter, The Reader

Moja ocena: ****

4 komentarji:

  1. Tudi meni je bil izjemno všeč, pravkar končujem svoj prispevek.

    P.S: Si prepoznal Polytechnique morilca?

    OdgovoriIzbriši
  2. Prej so se mi ženske zdele znane, ampak sedaj ko praviš, pa mi je takoj skočil nazaj v spomin... Sicer pa bi si film veliko bolj zaslužil oskarja, kot danski konkurent

    OdgovoriIzbriši
  3. Se popolnoma strinjam, dal sem mu 5 zvezdic, danskemu 4.

    OdgovoriIzbriši
  4. Dolgo me je mučilo, kje za vraga se film sploh dogaja (nobenega kraja nisem našel na internetu, vojna se mi je zdela libanonska, zastavice na ulici so bile jordanske ...) - dokler nisem našel podatka, da v "izmišljeni bližnjevzhodni državi".
    Vseeno, odličen film!

    OdgovoriIzbriši