torek, 15. februar 2011

Yo, también


Naslov: Yo, también (Me Too)

Leto:
2009

Država: Španija
Žanr:
Drama
, Romantični
Dolžina: 103 min.
imdb (7,1)

Režija: Antonio Naharro, Álvaro Pastor
Igrajo: Lola Dueñas, Pablo Pineda, Isabel García Lorca, Antonio Naharro

---------------------

Kljub Downovem sindromu, Daniel konča študij ter se zaposli na oddelku socialne službe. Tam se že prvi dan zaljubi v sodelavko, ki pa svoje težave raje pozablja v objemih neznancev, kot pa v objemu najboljšega prijatelja - Daniela.

----------------------

Filmski festivali in nagrade: Sundance, Goya nagrade (naj igralec, pesem...), LIFFe...
Spominja nas na:
Door to Door, Le huitième jour

Moja ocena: ****

3 komentarji:

  1. Podnapisi, ki sem jih našel za ta film so obupni.
    Ali imaš kakšne solidne ang.sube? Tisti ki sem jih našel, imajo [off] napis za večino neprevedenega dialoga.

    OdgovoriIzbriši
  2. Spomnim se, da so bili moji prav tako obupni...je pa šlo. Neka izboljšana verzija google translateja. http://www.opensubtitles.org/en/subtitles/4047846/yo-tambien-en - ti podnapisi imajo skoraj 1000 vrstic, tako da je prevedeno večino. Če pa so to isti podnapisi (film sem že brisal), kot sem jih imel jaz, pa ne vem

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, isti so. Mladina je pred kratkim izdala DVD, bo že nekdo verjetno ripnil tiste SLO sube, pa bo.
    Pustil ga bom še malo na čakanju. Tnx anyway

    OdgovoriIzbriši