nedelja, 22. marec 2009

Cadillac Records

Končno ena biografija glasbenika, ki se ne začne z revnim kmetavzarom, konča pa s prvim mestom na glasbenih lestvicah. In končno ena biografija, kjer je glasbenik zvest svoji ženi. In končno ena biografija, katera se ne konča zaradi alkohola, mamil ali prevelike slave. He, He. Pa sem vas. Ni res.
Seveda je vse isto, kot v vsaki podobni biografiji, katero smo lahko videli teh zadnjih let. OK, to ni samo biografija o Muddy Watersu. Je predvsem biografija legendarnega snemalnega studia Chess Records, katerega v tem filmu vodi Adrien Brody.
Res ne vem, zakaj si vsako leto znova nadejam in upam, da bo tokratna biografija drugačna. Mogoče pa sem hotel videti, kolikokrat bodo v črnskem filmu rekli besedo “Nigger”. Mogoče sem hotel videti, kako je lahko Beyonce grda, če ni pravilno našminkana. Mogoče sem hotel videti, če si je Brody že dal pomanjšati nos, vendar sem spoznal, da on ne potrebuje operacij, saj se v filmu ni postaral za minuto, čeprav se film razteza preko 20 let.
No, eno pa vem. Zaradi blues muzike in kadilakov že ne. Na mojo žalost, pa je tega v tem filmu na pretek. Komu paše…
Ampak, ko je Chuck Berry s svojo glasbo pripravil črnca in belko do tega, da sta skupaj zaplesala, čeprav je med njima bila ograja in policaj, to pa me je res ganilo….he,he. Še ena laž. R: Darnell Martin

OCENA: -3

Ni komentarjev:

Objavite komentar