sreda, 1. februar 2012

Prva slika: Zac Efron x3


Evo, ta blog je pristal na dnu. Zac Efron v samem naslovu objave? Do tega leta je bilo kaj takega res težko predstavljivo, kar pa ne še pomeni, da tudi bivši High School glasbenik ne more nekoč odrasti. Tudi s filmi. In Efron hoče odrasti prav to leto. O dveh njegovih prihajajočih izdelkih sem že pisal: Liberal Arts sem postavljal med Sundance favorite, o The Paperpoy pa med prvimi slikami Matthew McConaughey, ki bo skupaj z Efronom preiskoval v drugem filmu režiserja Lee Danielsa (Precious).

The Lucky One


To je že sedma adaptacija romanov priljubljenega kič pisatelja Nicholasa Sparksa. Če se ozremo na njegova dosedanja dela, se The Lucky One najverjetneje ne bo veliko razlikoval od filmov The Notebook, A Walk to Remember, The Last Song ali Dear John, pod kateremi se je podpisal prav Sparks. Efron je seveda idealen za to vrsto ljubezenskih zgodb, mene pa vseeno najbolj zanima, kako se je (bo) v tej godlji znašel avstralski režiser Scott Hicks (Shine).

Dr. Seuss' The Lorax


 
Nisem ravno največji ljubitelj tovrstnih animiranih filmov, ni pa rečeno, da bo letos to edini film, ki si ga bom ogledal v kinu – sinhroniziranega, seveda. Efron je svoj glas posodil temu mulcu na sliki, ki bo za naklonjenost njegove simpatije pripravljen storiti marsikaj. Po Despicable Me bo to drugo režisersko delo za Chrisa Renauda.

Untitled Ramin Bahrani Film


 
Ne, to ni končni naslov filma. Ramin Bahrani se še pač ni odločil. Prav ta film pa je tudi razlog, zakaj sem tokrat spravil prav na Efrona. Ali še boljše, rad bi dojel, kaj Bahrani sploh počne z Efronom. In kot da to ni že dovolj sumljivo, se pod opisom nahajajo neke "avtomobilske dirke" … Hmm, prav nič minimalistično, kot smo to za Bahranija vajeni. Če še kdo ne ve o kom govorim, si naj pogleda izjemne Goodbye Solo, Man Push Cart in Chop Shop. Komaj takrat, boste moje začudenje nad njegovim novim filmom lažje razumeli.
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar