petek, 17. februar 2012

Napovednik: Berlinale 2012 - nemška trojica

Zaradi obveznosti do drugih stvari, sem letos popolnoma pozabil na berlinski festival, ki se je pravzaprav začel že prejšnji teden. S temi tremi napovedniki nemške trojice bom poskušal olajšati nastalo škodo, za kaj več pa bo povedal čas.

 Was bleibt
Hans-Christian Schmid še za sabo nima slabega filma. Sam sem ga začel spremljati od najstniškega Crazy naprej. Na Lichter, ki ga je Schmid posnel leta 2003, se zadnjič v Altman temi nisem spomnil, Requiem je pobiral mnoge mednarodne nagrade, o Stormu pa sem pisal tudi na tem blogu.
V Was bleibt bo Marko, trenutno živeč v Berlinu, s svojim sinom obiskal svoje starše, ki po zdravljenju doživljata novo pomlad.

 

Gnade
Če bo to vsaj soliden film, bo Matthias Glasner postal eden mojih najljubših evropskih režiserjev. Režiser, ki praktično sploh nima imena. Oba njegova zadnja filma (Der freie Wille in This Is Love – le 150 glasov na imdb!) sta se neopazno sprehodila mimo mnogih, kar me moti še danes. Krivica, res.
Tudi v Gnade bomo zopet lahko uživali v igri markantnega Jürgen Vogela, ki je v Freie Wille posiljeval, v This Is Love kupoval azijskega otroka, tokrat pa bo z družino naseljen v ledenem in mračnem delu Norveške.



Barbara

Leto 1978, vzhodna Nemčija. Za Barbaro je to prostor, na katerem se noče postarati. S svojim ljubimcem, tujim trgovskim potnikom, načrtuje pobeg, ki ji bi omogočil novo življenje na zahodu. Za železno zaveso se vedno najdejo dobre teme, na katere se nemški filmski ustvarjalci vedno radi spomnijo. Christian Petzold (Yella, Wolfsburgs) spada med ene najuspešnejših iz te države, o njem pa sem že pisal v prispevku o nemški različici Poštarja, ki zvoni samo dvakrat – Jerichow

  

Ni kaj, Nemci bodo letos imeli bogato leto. Če k temu dodam še nove izdelke Caroline Link (Marokko), Doris Dörrie (Glück), predvsem pa Halt auf freier Strecke mojstra Andreasa Dresena, potem lahko pričakujemo veliko.

Ni komentarjev:

Objavite komentar