ponedeljek, 5. december 2011

Prva slika: prostitutka? x3

 Saj ne, da bi katero od teh spodaj naštetih deklet hotel užaliti. Takšno modo je pač zahtevala vloga, ki pa mogoče niti ni vloga prostitutke. A nekaj je na teh slikah prihajajočih filmov, ki nas v prvem momentu spomnijo na neko staro obrt. In v katerem filmu lahko zasledimo najpristnejšo igro prostitutke? Irma la Douce, Belle De Jour, Leaving Las Vegas, Mighty Aphrodite …? Uf, to pa bo že primer za Top 10.

Under the Skin


Ta črnolaska v kožuhu je Scarlett Johansson, ki je »Pod kožo« sicer Nezemljanka na lovu za svežim ljudskim mesom, ki na njenem planetu velja kot specialiteta. Ob tem predvidevamo, da se je Scarlett tik po pristanku naselila v telo (zaužite?) zemeljske kurbe, ali pa se na njenem domačem planetu neprenehoma predvaja Pretty Woman. Ja, sam sinopsis se sliši zelo butasto. Skoraj za bojkot, če za kamero ne bi stal Jonathan Glazer, avtor zelo solidnega Sexy Beast in malo manj solidnega Birth.

Holly Motors


 Narobe, Eva Mendes ne bo igrala v biografiji Amy Winehouse. Kaj bo igrala, mi ni znano oz. igrala bo le stransko vlogo skupaj s Kylie Minogue. Holly Motors nastaja v mešani evropski produkciji, večinoma francoski, ki ga režira Leos Carax (Les amants du Pont-Neuf). Človek se je nazadnje zbudil od mrtvih s kratkim prispevkom v Tokyo omnibusu, tokrat pa bo poslal moža na različna paralelna življenja. Premiera v Cannesu?

Taxi Driver


Tale novica pa je udarila, kot če bi jo prinesel sam Miklavž (mogoče pa je le iluzija, hmm?). Keanu Reeves bo Travis Bickle. “You talkin' to me, Huah?” Šok, verjamem. No, tokrat nas vseeno zanima tista druga stran. Katera bo Jodie Foster? To »čast« je/bo imela doživeti mlada Chloë Grace Moretz, nam znana predvsem iz rimejka (aha, s tem že ima izkušnje) Let Me In. Aja, o čem se gre pri Taksistu? Klasika, vojni veteran se kot taksist začne zanimati za politiko. S pomočjo lahkega dekleta kandidira ter na koncu zmaga na predsedniških volitvah.


2 komentarja:

  1. Že novica, da bo rimejk me je sesula, ampak Keanu? Moretzova je nekako soliden izbor, ampak ... me ne me #%#!

    OdgovoriIzbriši
  2. hihi, tako sem tudi jaz sprva bil šokiran... Prej kot bom krivec za kakšen samomor, bom raje prilepil link do fotografij, s katerimi so naredili poklon filmom Scorsesa - http://www.tomandlorenzo.com/2011/10/harpers-bazaar-the-age-of-scorsese.html

    Original Taksist pa tukaj:
    http://4.bp.blogspot.com/-hxW5nGy38_w/TrfsnCjemjI/AAAAAAAAAuI/zBtjdwPb7iQ/s640/jodiefoster_robertdeniro_taxidriver.jpg

    Ta s Keanom pa bila res preveč huda:)

    OdgovoriIzbriši