petek, 30. december 2011

Igralke/igralci leta 2011

1. Jessica Chastain - The Debt, Texas Killing Fields, Wilde Salome, Take Shelter, The Help, Coriolanus, The Tree of Life
 
 

  2. Michelle Williams - Meek's Cutoff, Take This Waltz, My Week with Marilyn

 3. Mia Wasikowska - Restless, Albert Nobbs, Jane Eyre

 1. Michael Fassbender - Haywire, Jane Eyre, X-Men: First Class, A Dangerous Method, Shame

2. Ryan Gosling - Drive, Crazy, Stupid, Love, All Good Things, The Ides of March

3. Noah Taylor - Red White & Blue, Submarine, Red Dog

3 komentarji:

  1. Zanimiv prispevek.
    Noah Taylor mi je zelo zanimivih. V majhnem razmaku sem videl Red White & Blue in Submarine, zato mi je njegova transformacija bila še toliko bolj zanimiva.

    OdgovoriIzbriši
  2. "V majhnem razmaku sem videl Red White & Blue in Submarine..." Pisal pa o nobenem nič?:(

    Še bolj je zanimiva Jessica Chastain, ki je praktično iz nič prišla do sedem dobrih filmov v enem letu

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, včasih mi enostavno ne gre pisanje. Submarine sem nekaj začel, pa popravljal, na koncu mi ni uspelo skupaj spraviti nič berljivega :(
    Kolikor se spomnim, nisem najbolje razumel fantove adolescenčne negotovosti, vseeno zelo dober film 4/5

    Red White & Blue pa nisem niti začel...
    Verjetno najbolj temačna zadeva letos, ki si zagotovo zasluži omembo. Moja ocena 4/5

    Včasih se mi nabere toliko pregledanega materiala, da ne vem česar bi se lotil.

    Ja, Jessica is on acting spree

    OdgovoriIzbriši