The Equalizer
Denzel Washington igra bivšega specialista, ki je hlinil svojo smrt za ceno mirnega življenja. Iz pokoja ga vrne Chloë Grace Moretz in četa ruskih mafijcev. Hm, kot da bi Antoine Fuqua (Training Day, Brooklyn's Finest ) dobil idejo ob gledanju Commanda. Nič zato, za sproščeni sobotni večer bo to več kot dovolj.
Za Daniela Brühla se po razočaranem spregledanju članov akademije začne novo leto. Težko bo ponovil vlogo Laude, a Michael Winterbottom (In This World, The Killer Inside Me, The Trip) je vedno znal dobro delati z igralci. Poleg Brühla bomo lahko videli še Kate Beckinsale, ki bo skupaj z Nemcem na lovu za dobro zgodbo.
Velika novica ob filmu seveda ni bil podpis pogodbe z Meryl Streep, ampak s pevko Taylor Swift, ki se bo prvič nekoliko resneje poskušala v vlogi igralke. The Giver bo posnet po uspešnem fantazijskem romanu Loisa Lowrya, in sicer v režiji Phillipa Noyceja. "The Giver" bo Jeff Bridges, glavna vloga v tej distopični zgodbi postavljeni v perfektno prihodnost, pa bo pripadala mlademu Brentonu Thwaitesu.
Eden najbolj pričakovanih filmov leta je gotovo The Grand Budapest Hotel. Logično, še preden smo si lahko ogledali prvi napovednik in še preden je režiser Wes Anderson (ne bom našteval njegove filme) sploh napovedal ta naslov, smo že poznali igralsko zasedbo. Vendar, tokrat Bill Murray, Owen Wilson ali Jason Schwartzman ne bodo tvorili jedro zgodbe, ampak "receptor" Ralph Fiennes - v budimpeškem hotelu (v času med obema vojnama), seveda. Zakaj sem se sedaj spomnil na Menzelov Obsluhoval jsem anglického krále?
Se sprašujete, kje zadnje čase hodi Sean Penn? Niste edini. Mnogokrat se človek znori (beri: umetno pomladi z neumnimi vlogami) komaj takrat, ko se loči. Penn se je po ločitvi od Robin Wright (2010) dolgo držal nazaj. Hja, vse do letošnjega leta, ko bo postal The Gunman ("Mednarodni vohun hoče oprati svoje ime") in to pod taktirko človeka (Pierre Morel - Banlieue 13, Taken), ki pozna le moški jezik.
Če je Tommy Lee Jones pred desetimi leti nekako potegnil črto čez tradicionalni vestern z The Three Burials of Melquiades Estrada, bo z The Homesman vsekakor prekršil svoja pravila. Če ste gledali nedavni Meek's Cutoff, vam je jasno, da "potovanje na zahod" - in to še z ženskami - ni ravno ljubosumja vredno dejanje. To bo najbrž spoznal tudi sam Jones, ko bo ob sebi vodil Meryl Streep, Hilary Swank in Mirando Otto.
Kulinarična drama, ki jo med drugimi producirata tudi Spielberg in Oprah, se bo odvijala v Franciji, kamor se preseli indijska družina. Tam, na veliko neodobravanje konkurentke Helen Mirren, posel zacveti … Za Šveda Lassa Hallströma bo to že 13. celovečerec na tujih tleh. Če bi bil zloben, bi lahko dejal, da je iz filma v film slabši. A bom raje nekoliko prijaznejši, zato: še na drugih 13, Lasse!
Čeprav v večini sneman v Romuniji, bo to za Daniela Barbera prvi ameriški film. To čast si je prislužil z zanimivo londonsko kriminalko Harry Brown (2009). Za znani naglas Michaela Caina tokrat ne bo prostora, saj bomo priča dogodkom postavljenim v prostor in čas, kjer se je ustavil 12 Years a Slave. Secesijska vojna se počasi približuje h koncu, borba treh (dvojici iz filma Cold Mountain prištejte še sužnjo) žensk za preživetje na jugu, pa se komaj začne ...
Če kaj ne maram od pod-žanra vojnih zgodb, so to vohunske igre pred sovražnikovo črto (glej film Enigma). Manjka mi tisti fizični sovražnik, ne pa le tajna, šifrirana koda. Tudi za Norvežana Mortena Tylduma (Hodejegerne) bo to prvi „ameriški“ film, čeprav je v ospredju London in matematični genij Benedict Cumberbatch, ki bo skupaj z Keiro Knightley dekodiral sporočila ustvarjena s pomočjo Enigme.
V nobenem primeru to ne more biti dobro znamenje. Že mesece imaš trdno začrtan datum premiere (saj veste, v decembrskem nagradnem terminu), potem pa prestaviš zaradi „težav v post-produkciji“. Kako prosim? In, kaj naj bi bilo to poleg oznake „vojni“ film … komedija (berem Wikipedijo)!? Clooney, ne reči, da s hecom kaširaš vse slabosti in napake, ki se v podobnem The Train (reševanje umetnin pred nacisti) niso dogajale. Eh, se že pripravljam na šok streznitev (glede na velika lanska pričakovanja), s prvimi poročili iz Berlinala.
Skupina moških in žensk se za 45 dni preseli v hotel. Njihov cilj: med sabo najti primernega partnerja. Vsak, ki tega cilja ne doseže, se spremeni v žival ter bo na silo izgnan v gozd. Aha(m), takšen zaplet zgodbe se lahko rodi le v „drugačni“ glavi. Na primer v glavi, ki je že iznašla filma Dogtooth in Alps. Za Grka Yorgosa Lanthimosa bo to prvi angleško-govoreči film, zato lahko le upamo na režiserjevo popolno svobodo v njegovi domišljiji.
Še dobro, da sem Zinnemanov The Search (1948) gledal prav lansko leto. Potrdilo o rimejku sem namreč dobil komaj v tretjem preverjenem artiklu za ta film. Poleg istega naslova, je originalu podoben le še v okvirnem scenariju. Ženska zamenja moškega (Annette Bening ali Bérénice Bejo = Montgomery Clift), drugo svetovno vojno zamenja čečenska vojna, Grozni bo zamenjal Berlin … le iskanje staršev ostaja isto. Za režiserja Michela Hazanaviciusa je tako napočil čas resnice. Mnogi so mu pri Umetniku nasedli in mu verjeli, da se je komaj v četrtem poskusu naučil snemanja dobrih filmov. Mene (še) ni prepričal.
Ni komentarjev:
Objavite komentar