sreda, 29. januar 2014

Filmi v letu 2014 - 10. del

Od objave prvega dela prihajajočih filmov, pa vse do danes, do zadnjega - desetega dela, je minilo skoraj mesec dni. Jasno je, da sem v tem času našel še nekaj dodatnih obetavnih filmov in se zato nikakor ne bom mogel ustaviti pri številki 120, kot sem to sprva nameraval. Zato bom v zadnjem zapisu ves preostanek strnil v kratko enovrstičnico, ki jo bom začel z: "Od tega naslova bom odvisen ..." 

The Man from U.N.C.L.E. 

 

 ... ker gre za novi film Guya Ritchieja, pa naj bo komična osnova okrog agentov med hladno vojno, še tako sumljiva. 

The Raid 2: Berandal 

 

... ker gre za nadaljevanje indonezijske pretepaške uspešnice, ki pa se tokrat žal ne bo odvijala v real-timeju

The Rover 

 

... ker v bližnji prihodnosti avstralskega outbacka nič več ne bo tako, kot je to bilo še v Michôdovi prejšnji domači uspešnici - Animal Kingdom

The Trip to Italy 

 

 ... ker bomo priča ponovnemu kulinaričnemu druženju Roba Brydona in Steva Coogana. Tokrat v Italiji. 

The Voices 

 

... ker bo to ameriški prvenec Marjane Satrapi (Persepolis, Poulet aux prunes) in ker so prve kritike iz Sundanca spodbudne. 

The Water Diviner 

 

 ... ker bo Russell Crowe režiral (prvič!) samega sebe, kako bo po bitki za Gallipoli iskal svoje tri sinove. 

Theory of Everything 

 

... ker bo Eddie Redmayne mladi Stephen Hawking. Režija: James Marsh (Shadow Dancer, Man on Wire). 

Transcendence 

 

 ... ker bo Johhny Depp "normalen" in ker sci-fijev nikoli ni dovolj. 

Trash 

 

... ker stvaritve Stephena Daldryja (Billy Elliot, The Hours, The Reader) že mesece pred premiero veljajo za močnega kandidata pri oskarjevih nominacijah. 

Tri bratri 

 

... ker od Čeha Jana Sveráka (Tmavomodrý svet, Kolja) že dolgo nismo ničesar slišali ali videli. 

Tusk 

 

... ker še vedno govorimo o tipu, ki je posnel kultne Clerkse

Two Men in Town 

 

... ker bosta Keitel in Whitaker postala neobičajna prijatelja in ker zelo zaupam režiserju Rachidu Boucharebu (Indigènes, London River). 

Unbroken 

 

... ker bo Angelina Jolie hotela dokazati, da se ji na imdb-ju z In the Land of Blood and Honey dogaja krivica in ker se v življenski zgodbi olimpijca skriva veliko dobrega filmskega materiala. 

Untitled Cameron Crowe Project 

 

... ker se že v (ne)naslovu skriva vse, kar moramo vedeti o novem projektu Cooperja in McAdamsove. 

Welcome to New York 

 

... ker Gérard Depardieu spominja na Ferrarin najboljši lik - Bad Lieutenanta. 

While We're Young 

 

... ker verjamem, da bomo novega Baumbacha gledali že letos. Vsaj tako obljubljata tudi zaljubljena Ben Stiller in Naomi Watts. 

Whiplash 

 

... ker je to film, ki je pobral obe glavni nagradi na letošnjem Sundance festivalu. 

White Bird in a Blizzard 

 

... ker vsi upamo, da se bo Gregg Araki vsaj še enkrat približal svoji majhni mojstrovini Mysterious Skin. 

Wild 

 

... ker bi Jean-Marc Vallée (Dallas Buyers Club) lahko prinesel oskarja tudi Reese Witherspoon, ki bo šla Into the Wild

Winter's Tale 

 

... ker bo v tej fantaziji zbrano ducat holivudskih zvezd. 

Wish I Was Here 

 

 ... ker smo se po desetih letih skoraj naveličali čakanja na novi film Zacha Braffa (Garden State). Skoraj ... 

99 Homes 

 

... ker sem prepričan, da je Ramina Bahranija nazadnje (At Any Price) le nekoliko krivo zaneslo ter bo tokrat spet na pravi poti. 

A Long Way Down 


... ker so adaptacije - kljub tokratnemu žajfnastemu režiserju - Hornbyjevih romanov zmeraj ogleda vredne. 

Alexander and the Terrible, Horrible, No Good, Very Bad Day 

 

... ker zaupam režiserju Miguelu Arteti (Chuck & Buck, The Good Girl) in scenaristki Lisi Cholodenko (The Kids Are All Right, Laurel Canyon). 

Black and White 

 

... ker je Mike Binder nazadnje posnel sila zanimiv film Reign Over Me. 

Black Sea 

 

... ker že nekaj let nismo gledali podmorniškega filma in ker je Kevin Macdonald soliden do odličen režiser. 

Camp X-Ray 

 

... ker je Kristen Stewart po nedavnih izpadih ponovno lahko ponosna na svojo vlogo. 

Dear White People 

 

... ker se je na Sundance festivalu o njem največ govorilo. 

Fishing Without Nets 

 

... ker bomo po Kapringen in Captain Phillips ponovno pri somalijskih piratih. 

God Only Knows 

 

... ker je James Mottern s filmom Trucker (2008) že nakazal česar je lahko sposoben posneti čez šest let. 

Young Ones 

 

... ker imajo filmi, postavljeni v distopično prihodnost (beri: so podobni Mad Maxu), prednost pred drugimi filmi. 

Zwischen Welten 

 

... ker je prvenec Feo Aladag (Die Fremde) bil prijetno presenečenje in ker bi z Zwischen Welten lahko presenetila tudi na letošnjem Berlinalu

Ni komentarjev:

Objavite komentar