četrtek, 19. januar 2012

Napovednik: Sundance 2012

Izmed vseh 15 režiserjev, ki se bodo prav danes podali v boj za prestižno nagrado najboljšega domačega filma na Sundance festivalu, poznam le polovico le-teh. Dobro no, »poznam« je nekoliko precenjena beseda, recimo, da s klikom na njihovo imdb ime, odkrijem režiserjev pretekli film, ki sem ga že gledal. Ime filma sem si zapomnil, režiserjevo pa ne, taka je resnica, kajti v večini so bili prav ti preverjeni filmi prvenci teh režiserjev. O mnogih teh filmih sem pred leti že pisal, za nekatere sem uporabil grde besede, druge sem pohvalil. Kriterij moje letošnje napovedi je lahko torej le preteklost. Preteklost, ki jo pa večina režiserjev nima.



Vem, da In the Land of Women, Jona Kasdana ni raočaral. Še bolje se spomnim Todda Louisa in njegovega prvenca Love Liza, ki ga je potem pokvaril s The Marc Pease Experience (dal sem mu zelo slabo oceno). Ničesar pa se več ne spomnim iz Off the Black (James Ponsoldt), kjer je po trditvi opisa filma, Nick Nolte igral pijanca  z navideznim sinom. Še slabšo oceno od Marc Pease polomije sem dal Marku Webberu in njegovemu Altman eksperimentu (za temo top 10 sem ga imel na jeziku, vendar se nisem mogel spomniti naslova, kakšno naključje:) Explicit Ills. Ta imena sem do tega trenutka že poznal, ob naslednjih treh imenih, ki jih štejem tudi pod favorite tega Sundance leta, pa sem ob spoznanju občutil tudi neko čast.
Antonio Campos - Afterschool (2008, ocena 3), Ira Sachs (Forty Shades of Blue (2005 – zmaga na Sundancu) in Married Life (2007, 47. mesto na moji končni letni lestvici), So Yong Kim - Treeless Mountain (2008, ocena +3)



Tekmovalni program:

Save the Date: Michael Mohan 
The Surrogate: Ben Lewin 
The First Time: Jon Kasdan 
Middle of Nowhere: Ava DuVernay 
Filly Brown: Youssef Delara, Michael D. Olmos
Keep the Lights On: Ira Sachs 
For Ellen: So Yong Kim 
Simon Killer: Antonio Campos 
LUV: Sheldon Candis 
Beasts of the Southern Wild: Benh Zeitlin 
The Comedy: Rick Alverson 
Safety Not Guaranteed: Colin Trevorrow 
Hello I Must Be Going: Todd Louiso 
Smashed: James Ponsoldt 
The End of Love: Mark Webber

Ni komentarjev:

Objavite komentar