petek, 28. avgust 2009

Komentarji

Več kot pol leta ((kolikor dolgo pač ta blog živi) sem živel v zmoti, da si ta blog ni uspel pridobiti še nobenega komentarja. Po šlatanju na nastavitvah sem ugotovil, da jih ima kar nekaj. Vsem, ki ste karkoli komentirali (pritožbe, graje ali druge debate), jaz pa nisem imel "jajc" odgovoriti, se opravičujem. Komentarje do danes sploh nisem videl...

9 komentarjev:

  1. Dodaj tvoj blog še v iskalnike slovenskih blogov: http://www.sloblogi.net in http://www.siblogs.com pa boš imel sigurno še več komentarjev. ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Je že vpisano...
    Tisto "Iš kandidiere!" zadevo, sem opazil že prejšnji mesec, ko se je na netu pojavil "kino" verzija torrenta. To je bolj neka Borat/Bruno fora? Kvazi dokumentarec o Hapejevih alter ego likih, ki v pogovorih nateguje ljudi, kateri se delajo, kot da za nevednost ne bi bili plačani?

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne, zadeva je čista fikcija, film s pravimi igralci torej, med katerim so vnešeni dokumentarni posnetki Hapejevih preoblečenih nategancij (dvomim, da bi se (sicer zelo lokalni in meni povsem neznani) politiki pustili prostovoljno javno smešiti na ta način oz. za denar).

    OdgovoriIzbriši
  4. Vidim, da v zadnjih dveh postih ni več možnosti komentiranja. Namerno?

    OdgovoriIzbriši
  5. Proklete bedne nastavitve... hvala

    OdgovoriIzbriši
  6. hmm, kaj pravi? http://odvisni-od-neodvisnih-filmov.blogspot.com/2009/06/jas-sum-od-titov-veles.html

    OdgovoriIzbriši
  7. Glej, ga legenda, končno sem te ujel, sem že hotel kdaj komentirati, pa nisem znal. Maš to precej komplicirano narejeno.

    Mater ej, po moje si edini, ki vidi več filmov od mene.

    So otroci zrasli al kako?

    Keep up the good work.

    OdgovoriIzbriši
  8. Deca še vedno rasejo... ampak, ko se luči ugsnejo, je čas za...filme.

    OdgovoriIzbriši