četrtek, 21. oktober 2010

The Trotsky, Carancho, Winter's Bone

The Trotsky (Jacob Tierney)

Ne, to ni biografija slavnega ruskega revolucionarja. Lahko bi bila le neresnična zgodbica njegovega izmišljenega sina, ki sedaj živeč v Kanadi verjame, da je reinkarnacija zagriženega boljševika. In če vam je vsaj malo znana zgodovina Trotskya in ena izmed lanskih najstniških komedij, boste vedeli kako in kaj, če vam omenim le drugačen potencialni naslov – Assassination of a High School Union President.
Kanadski top 10 2009.
OCENA: -3



Carancho (Pablo Trapero)

Priznan režiser Pablo Trapero ( Leonera, Familia rodante) in super-zvezdnik južnoameriškega filma Ricardo Darin (vsi argentinski filmi) združena v želji po ponovnem argentinskem slavju v Hollywoodu? Vsaj tako upajo doma, ko so Carancho poslali v boj za tujejezičnega oskarja. Že v Cannesu se povezana usoda mobilne zdravnice in zadolženega zavarovalniškega zastopnika ni preveč izkazala, tako da bo tista „drugič zapored“ zelo težka.
OCENA: 3



Winter's Bone (Debra Granik)

Tudi to je mogoče... Najboljši Sundance film vas lahko razočara. Tako kot me je tokrat Winter's Bone. Drama si sicer lasti vse primerne pogoje za dober „Sundance“ film – od zapostavljenega in pozabljenega „Frozen River sreča Gummo“ okolja, do revne, socialne, na robu prepada živeče družine, ki v mrtvem očetu vidi še zadnjo rešitev pred prisilno izselitvijo iz svoje kolibe. Če se seveda sploh dokaže ta smrt... A kaj, ko je vse skupaj tako redko in bledo režirano, solidno vendar površno napisano in nekaj, kar iz podobnih filmov sploh nismo vajeni – slabo odigrano.
OCENA: -3


5 komentarjev:

  1. Tale The Trotsky zgleda zanimiv, no, vsaj po trailerju sodeč. Carancho je tudi mene razočaral, škoda.

    Poleti sem pogrešala tvoje poročanje o filmih, zato pa se sedaj toliko bolj veselim, ko vidim nove poste. :) Boš spremljal LIFFe?

    OdgovoriIzbriši
  2. LIFFe je super stvar, če si doma v bližini Ljubljane... Zame bo še na žalost naprej dobra le TV in DVD plejer. Večino filmov iz programa sem že itak pogledal, nekaj ( Another Year, Biutiful, DES HOMMES ET DES DIEUX, Tournee, Somewhere, La Pivellina, Buried, Bal, Mammuth...) pa jih že z nestrpnostjo pričakujem

    OdgovoriIzbriši
  3. Za Winter's Bone pa si me čisto presenetil, upal sem, da to bo eden izmed vrhuncev moje filmske jeseni ... Vseeno moram videti :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Carancho eden boljših filmov letošnjega Liffea. Mala mojstrovina, kjer me je zadnjih deset minut metalo po stolu.

    OdgovoriIzbriši