četrtek, 28. oktober 2010

Smash His Camera, À l'origine, The City of Your Final Destination


Smash His Camera (Leon Gast)

Dokumentarec o legendi vseh paparazzijev. O pionirju nadležnih fotografov, ki pri 77. letih še vedno skače za A. Jolie in B. Pittom, ob tem pa sanje na stare čase, ko mu je Brando s pestjo izpulil zobe ali ko je dobil sodno prepoved približevanja svoji ljubljeni muzi Jackie K. Onassis. Dokumentarci o obsedencih, ki ljubijo to kar počnejo, so mi vedno bili všeč. Tudi z Smash His Camera, avtorja Leona Gatsa (When We Were Kings) ni nič drugače.
OCENA: +3



The City of Your Final Destination (James Ivory)

Pisec biografij se odpravi v daljni Urugvaj, da bi napisal življenjsko delo priznanega pisatelja. Hehe, prepozno. Pisatelj je že umrl, vsi tisti, ki so še ostali (vdova, ljubica z otrokom, homoseksualni brat), pa na vsa radovedna vprašanja odgovorijo le z „brez komentarja“. James Ivory, sicer znan po filmih, ki se dogajajo nekaj desetletij pred nami, je tokrat v sedanjosti, vendar v kraju v katerem se še živi kot pred stotimi leti. Tako bi lahko namesto o tipičnem filmu posnetem po knjigi, govorili tudi kot tipičnem Ivory filmu.
OCENA: +2




À l'origine - In the Beginning (Xavier Giannoli)

À l'origine je eden izmed tistih filmov, pri katerih moraš ob koncu preveriti pravo resnico, po kateri je film baje posnet. In seveda, resnica je samo tista, kar je tudi v filmu zelo zanimivo (prevarantski kriminalec se izdaja za odrešenika pozabljenega mesta, ko obljublja nadaljevanje gradnje avtoceste in s tem ponovni pritok denarja za vse krajane), tisto kar je izmišljeno (afero z županjo in konvertiranje v krušnega očeta mladega para), pa je tudi v filmu razvlečeno in nezanimivo.
OCENA: -4


3 komentarji:

  1. "You are too old to hide in bushes now though." :D To mu reče Jackijin sin, a ne? Z nasmeškom. In kakšne je delal njegovi mami. Čas uniči zamere, dejansko.

    OdgovoriIzbriši
  2. Saj ne samo njej, tudi škatlo z naslovom "Jackie - otroci" je imel polno. Samo ta naslovna, "Mona Lisa" kot pravi, pa mu je res uspela... Hja, takrat še paparaciji niso dobili denarja od svojih zvezdnikov, kot je to danes pri nas: "ujeli smo jo, gola na plaži v Grčiji...", resnica pa je, da je "zvezdnik" sam vse organiziral.

    OdgovoriIzbriši
  3. Takrat pri Moni Lisi morda ni čisto dobro vedela, kdo v tistem trenutku strelja nanjo, mogoče pa je čisto dobro vedela, ker ji je sledil že ves dan, pa mu je z obratom in izrazom izkazala neko hvaležnost, takrat še nista imela tako vročega razmerja ... dobro se mi zdi, da doku opozori na takšne družbene ideje, kot je ta trio zvezdnik-paparazzi-publika. Ali pa antiklimaks na koncu, posebej močan, na njegovi razstavi, nova publika, stari zvezdniki, kdo je že to, brez pojma mimo fotk Judy Garland, Paula Newmana, Sinatre idr.

    OdgovoriIzbriši