petek, 24. december 2010

The Tree


Naslov: The Tree

Leto: 2010
Država: Francija, Avstralija
Žanr: Komedija, Krimi, Drama
Dolžina: 100 min.
imdb (6,8)

Režija: Julie Bertucelli (Depuis qu'Otar est parti...)
Igrajo: Charlotte Gainsbourg, Morgana Davies, Marton Csokas

---------------------

Po nenadni smrti moža ostane žena sama s štirimi otroki, s katerimi živi na podeželju Avstralije. V tišino hiše se poleg samote in žalovanja začne vrivati še veliko sosednje drevo.

----------------------

Filmski festivali in nagrade: Cannes, AFI nominacje
Spominja nas na: The Boys Are Back, Dear Frankie, Grace is Gone

Moja ocena: ****

2 komentarja:

  1. Našel sem ta relis: The.Tree.2010.DVDRip.XviD.AC3.HORiZON-ArtSubs. Ang podnapisov pa nikjer. Si ti gledal brez?

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne rabiš podnapise, ker je film v celoti angleški. Na srečo se Charlotte Gainsbourg ni mantrala z avstralskim naglasom, tako da bo za razumeti. Ker sem se sam nekoliko bal tega naglasa, sem si s programom OST prevedel francoske v angl., le toliko za pomoč
    Subi so tukaj http://filesave.me/file/7844/the-tree-xvid-rar.html

    Film ni slab, je pa slabši od prvega ("Otar") Bertucellijeve

    OdgovoriIzbriši