petek, 31. december 2010

(Ne)odvisno filmsko leto 2010 (trenutnih top 20 - 2010)

Kot že mogoče veste, je moja letna lestvica najboljših filmov polnopravna šele 1. aprila. Takrat, ko pogledam prav vse filme, ki so zaznamovali predhodno leto. Takrat, ko bom še pogledal filme kot so: The Fighter, 127 Hours, True Grit, The King's Speech, The Illusionist, Another Year, The Way Back, Hereafter,Blue Valentine,Biutiful… Jp, ti filmi in mogoče še kateri, so moje zadnje upanje, da bodo popravili grenak filmski okus iz leta 2010. Ta kritika leti predvsem na filme izven Amerike, ki so me letos čisto razočarali (razen Korejcev seveda). Mogoče drugo leto (kaj več o tem naslednjič), do takrat pa se z lestvico TOP 20 2010 vidimo šele 1. aprila 2011.

(filmi so razvrščeni po abecedi)

(vključeni so filmi, ki sem jih gledal po 01.04.2010)


Black Swan
Buried
Darbareye Elly
De helaasheid der dingen
Enter the Void
Greenberg
Akmareul boattda
Inception
Kimssi pyoryugi
Kynodontas
Please Give
Shi
Rabbit Hole
Robin Hood
Schastye moe
The Social Network
The Ghost Writer
The Loved Ones
The Town
You Don't Know Jack

5 komentarjev:

  1. KIck Ass je kul, Scott Pilgrim pa še bolj... oba sta pa blizu 20ke

    OdgovoriIzbriši
  2. Pilgrim je za deco, Kick Assu ne seže niti do kolen. Film, da o stripu niti ne govorim. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ojej, zdaj pa nič več ne morem odlašati z downloadanjem Black Swan-a :)

    Super lestvica, precej (meni) neznanih, tako da že dopolnjujem seznam nevidenih ...
    Edini, s katerim se nimam rada, je Inception. Preveč površen in preveč kvazipsihologije.

    OdgovoriIzbriši