sobota, 4. december 2010

The Last Exorcism


Naslov: The Last Exorcism

Leto:
2010

Država: ZDA
Žanr: Grozljivka, Triler
Dolžina: 92 min.
imdb (5,8)

Režija: Daniel Stamm
Igrajo: Patrick Fabian, Ashley Bell, Iris Bahr, Louis Herthum

---------------------

Prevarantski pastor se s svojo dokumentarno ekipo zafrkne, ko naleti na pravega demona v dekletu.

----------------------

Filmski festivali in nagrade: -
Spominja nas na: Lake Mungo, The Exorcism of Emily Rose, The Fourth Kind

Moja ocena:
****

4 komentarji:

  1. Lepo, da si omenil Lake Mungo, super film, podcenjen. Isto kot The Fourth Kind, ki me je navdušil še bolj.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sem pač sucker na mokumentarce, kajti tudi meni so vsi taki filmi všečni - vključno Paranormal Activity

    OdgovoriIzbriši
  3. Paranormal Activity je mene pustil hladnega. Mi je bil pa zelo kul Ghostwatch. Si gledal?

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne, to še nisem gledal...
    ali pa The Poughkeepsie Tapes - v zapuščeni hiši najdeno stotine kaset s serijskim morilcem in mučenjem njegovih žrtev. Seveda vse "resnično".

    En zelo dober horor (+ komedija) mokumentarec pa je tudi Behind the Mask: The Rise of Leslie Vernon

    OdgovoriIzbriši