ponedeljek, 31. januar 2011

Gremo mi po svoje


Naslov: Gremo mi po svoje

Leto:
2010

Država: Slovenija
Žanr:
Komedija, Avantura, družinski

Dolžina: 95 min.
imdb (7,8)

Režija: Miha Hočevar (Jebiga, Na planincah, Distorzija)
Igrajo: Jurij Zrnec, Tadej Koren Šmid, Jure Kreft, Matevž Štular, Gaja Pegan Nahtigal, Pia Korbar

---------------------

Mladinska komedija, v kateri mlade tabornike bolj kot taborniške veščine in strogi starešina zanimajo dekleta iz športnega tabora.

----------------------

Filmski festivali in nagrade: Festival slovenskega filma - nagrada občinstva, nagrada Vesna za najboljšo moško vlogo
Spominja nas na:
Meatballs, Wet Hot American, Sommersturm, Holes, Troop Beverly Hills, Sreča na vrvici

Moja ocena: ****

9 komentarjev:

  1. Izdas skrivnost kje si to pobrav, ce si. Hvala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Na Slobytesu, maš pa ga tudi na Partisu in mojblinku... žal (ali pa na srečo), ta realnost dohiti tudi naše ustvarjalce

    OdgovoriIzbriši
  3. ...hm ...niti na partisu niti na blinkuu ne najde meni nic pod; Gremo mi po svoje....hm...

    OdgovoriIzbriši
  4. ...niti na slobytes...hm...

    OdgovoriIzbriši
  5. oho, nekdo pa je grozil s tožbo... imaš prav, vsi so brisali, kar je še včeraj bilo dostopno (bom tudi jaz raje brisal:))

    OdgovoriIzbriši
  6. Jap, tudi jaz sem ga videl na partisu, pa so ga kmalu dol pobrali. Sicer ga pa niti ne nameravam potegnit dol, sem ga že videl v kinu in mislim, da ga imam do konca življenja dost...didn't like it at all.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tako kot praviš Sašo. Če smo tako čisto realni je film čista otročarija - tudi v sami produkciji. Ali če dam primer - če bi to bil češki ali poljski film z njihovo (in nam popolnoma neznano) TV zvezdo Yuri Zrneickewom bi se film boril tam med eno in dvema zvezdicama.
    Baje so že govorice o drugem delu...

    OdgovoriIzbriši
  8. js ga ne najdem na partisu :/
    kaj je treba kliknit tam pri KATEGORIJI???

    OdgovoriIzbriši
  9. Ni ga na Partisu in ne na mojemblinku!

    OdgovoriIzbriši