ponedeljek, 15. november 2010

Cosavogliodipiù


Naslov: Cosavogliodipiù (What More Do I Want / Come Undone)

Leto: 2010
Država: Italija, Francija
Žanr: Drama
Dolžina: 126 min.
imdb (6,5)

Režija: Silvio Soldini (Pane e tulipani, Giorni e nuvole)
Igrajo: Alba Rohrwacher, Pierfrancesco Favino, Giuseppe Battiston, Teresa Saponangelo

---------------------

Poročen oče dveh otrok in ženska v resni zvezi tik pred zanositvijo, se med vikendom spremenita v strastna ljubimca. Zveza, ki ne more imeti srečnega konca...

----------------------

Filmski festivali in nagrade: -
Spominja nas na: intimacy, Jungle Fever, We Don't Live Here Anymore

Moja ocena:
****

4 komentarji:

  1. A se ti zdi dovolj jasno, ocenjevanje s 4rimi zvezdicami...lih se ena bi po mojem prisla prav....

    OdgovoriIzbriši
  2. Po eni strani se mi zdi manj zapleteno in ne tako dlakocepno. Je pa res, da jih splon nisem pojasnil - čeprav je tudi tistemu, ki prvič pride na stran, takoj jasen moj vtis.
    Torej - filme s tremi in štirimi zvezdicami priporočam naprej. Logično, tiste s 4-imi še toliko bolj, čeprav tudi te nekatere (ali skoraj vse) ne smatram za mojstrovine (po stari ocenah glede, bi tako dobil že z -4 (ali pa tudi ne - in obratno za +3)ocenjen film štiri zvezdice).
    Dve zvezdici so nekoliko slabši filmi, ki jih ne priporočam, ena pa je čisti poden, zato težko verjamem, da bom jo sploh kdaj dal (razen če bom zopet ocenjeval Hollywood romantične komedije).
    Če dodam peto zvezdico (odličnim filmom), bi tako tri zvezdice izgubile na pomenu...

    Še primer - Please Give in Na putu. Osebno se mi prvi zdi veliko boljši in bi mu po starih ocenah dal veliko več. Po novem sem dal obema vse zvezde, na gledalcu pa je potem, kateremu si bo dal večjo. V mnogih primerih pa je ta vsakemu drugačna.

    OdgovoriIzbriši
  3. ...Hvala za pojasnilo.....

    OdgovoriIzbriši
  4. Evo, vidiš v kakšni družbi se že gibljem...;) No, tudi on kar radodarno daje štiri zvezde, čeprav ne smatra vsak tak film kot najboljši kar jih je.
    Italijanščina? Uf, sem iz čisto iz drugega konca Slovenije, tako da mi je Nemščina dosti bolj bliže.

    OdgovoriIzbriši