tag:blogger.com,1999:blog-6934713246602790697.post8875781445622072186..comments2022-03-05T10:01:36.395+01:00Comments on Odvisni od neodvisnih filmov?: November 2013Cosmopapihttp://www.blogger.com/profile/03402365892867338680noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-6934713246602790697.post-92186720742269124152013-12-03T13:35:47.050+01:002013-12-03T13:35:47.050+01:00Naj te ne zavede ... Stranger by the Lake mi je bi...Naj te ne zavede ... Stranger by the Lake mi je bil všeč (skoraj zelo), a mu zaradi njegove minimalnosti, ki deluje nekoliko nedokončano ali premalo izvlečeno, (filmu se pusti prostoru ujeti v past) ne morem dati več.<br /> Pri Act of Killing so sprva le čudni občutki, ki pa se jih hitro navadiš - če začneš gledati na to, da gre vseeno za dokumentarec oz. film, kjer pa Act of Killing kot celota najbolj pogrne. "Posneli so svoje umore ..." hja, tega je bilo v dolgi različici filma le 30 minut, ostalo so le pogovori / izpovedi / obujanje starih in dobrih spominov ob pijači, torej je bolj šlo za marketinški nateg.Cosmopapihttps://www.blogger.com/profile/03402365892867338680noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6934713246602790697.post-88328949762475184882013-12-03T12:51:00.407+01:002013-12-03T12:51:00.407+01:00Začetek je meseca, zato sem prisurfal mimo, da vid...Začetek je meseca, zato sem prisurfal mimo, da vidim , kaj se je dobrega gledalo pretekli mesec.<br /><br />Najprej hvala ker si me spomnil na The Patience Stone, ki je že dolgo na watchlist, vendar sem nekako pozabil nanj. <br /><br />Torej, Prisoners je kljub minusov še vedno top meseca? Nekako podobno ga doživljam tudi sam (videl sem ga 5-6 dni nazaj) in pravkar se pripravljam spisati nekaj vrstic na to temo.<br /><br />Malce si mi zbil pričakovanja pri Stranger by the Lake, o katerem je bilo slišati lepe stvari, imel sem ga v planu že na liffu, a potem nisem našel ustreznega termina. Podobno velja za The Act of Killing, ki ga še vedno nisem videl (imam tisto dolgo verzijo 150+ minut), zato odlašam in čakam, na kašen vikend brez obveznosti…<br /><br />The World's End je zabaven, a mi nekako ni ponudil nič preveč zapomljivega…<br />Odd Thomas mi se zdi ena taka zadeva za najstnike, novi Kick Ass mi je porazno slab. Od vseh teh holivudskih me je 2 Guns še najmanj dolgočasil...<br /><br />Zaenkrat nimam nobene motivacije za Percy Jackson, Red 2, Wolverine, The Family… <br />Goodfellahttps://www.blogger.com/profile/08117322263960714217noreply@blogger.com