tag:blogger.com,1999:blog-6934713246602790697.post1638707856931558842..comments2022-03-05T10:01:36.395+01:00Comments on Odvisni od neodvisnih filmov?: 100 naj filmov 2012 - 2. delCosmopapihttp://www.blogger.com/profile/03402365892867338680noreply@blogger.comBlogger7125tag:blogger.com,1999:blog-6934713246602790697.post-58505859207369165342013-01-05T14:53:30.147+01:002013-01-05T14:53:30.147+01:00(moja lenoba) ja to pa drži sem velik ljubitelj an...(moja lenoba) ja to pa drži sem velik ljubitelj animirancev predvsem neodvisnih je pa pri teh vsekakor potrebno biti potrpežljiv in čakati ter čakati, Wrinkles imaš tudi na youtube sam kaj,ko je španski imaš pa lahko srečo in jih nekje uploadajo z angleškimi podnapisi takrat je super. Wrinkles me je pritegnil z zanimivo zgodbo in sporočilom letos vidim da navdušujeta The Painting in The Rabbis Cat katerega imam in si ga bom v kratkem ogledal vidim p,da te je zelo tako kot mene navdušil Mary and Max saj gre za odličen film, očara in lahko zapišem,da gre verjetno za če ne najboljšpi film tistega leta pa ne samo zaradi tega,ker je animiran in sem nor ampak film,ki že dolgo ni imel tako močnega in svežega ter tudi izvirnega scenarija v tem kontekstu izvirnosti v karakterizaciji likovNikohttp://praznujmofilme.blog.siol.net/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6934713246602790697.post-11258954278235318232012-12-30T09:03:05.506+01:002012-12-30T09:03:05.506+01:00Islandskega filma še ni na "voljo". Vidi...Islandskega filma še ni na "voljo". Vidim, da si zelo velik ljubitelj animirancev. Od vseh, ki si jih naštel, sem gledal le Alois Nebel, pri katerem sem ob vizualnem bil navdušen, zgodba pa mi je nekako bila pretanka oz. prekratka za kaj močnejšega. Hvala za te predloge, bom preveril - prvega Wrinkles.Cosmopapihttps://www.blogger.com/profile/03402365892867338680noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6934713246602790697.post-83434968479247846562012-12-30T01:03:28.789+01:002012-12-30T01:03:28.789+01:00vsekakor bomo videli toda me plaši zdaj še bolj, k...vsekakor bomo videli toda me plaši zdaj še bolj, ko je kri zavohal Weinstein pa še nekako na tisti listi izstopa po svoji "lahkotnosti" (sploh če si bodo v 2 dneh ogledali teh 9 filmov in je kar nekaj depresivnih bo ta izstopal). Kaj pa tale Islandski je za kaj, mi je čisto ušel sem pa vesel,da se je na tisti listini pojavilo ime Sister...<br /><br /><br />aja pa ne pozabi omeniti v svoji stotici kakšno vredno risanko saj jih je bilo letos kar veliko zelo dobrih na primer španski Wrinkles pa češki Alois Nebel pa From up on Poppy Hill pa kolumbijski Fat Bold and Short pa zelo lepo avtobiografijo Approved for Adoption pa Crulic pa či si navdušenec nad post apokaliptičnimi no nekako ti tudi priporočam The Suicide Shop no seveda če ti je takšen humor všče drugače pa ni nič vrhunskega pa Wolf Children enostavno ne bom nehal naštevati dokler se vsaj eden animirani ne znajde na seznamu Nikonoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6934713246602790697.post-43979295281970390722012-12-30T00:08:29.343+01:002012-12-30T00:08:29.343+01:00Intouchables se je sicer že prebil med ožje kandid...Intouchables se je sicer že prebil med ožje kandidate za kipec, a vseeno mislim, da nima možnosti - že zaradi tega, ker je najstarejši izmed vseh kandidatov, ter je tako v kinodvoranah svoje že odslužil. To pa tudi šteje ...Cosmopapihttps://www.blogger.com/profile/03402365892867338680noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6934713246602790697.post-30318568705039231442012-12-29T23:37:44.574+01:002012-12-29T23:37:44.574+01:00Kaj pa je letos stopilo francozom v glavo,da so za...Kaj pa je letos stopilo francozom v glavo,da so za igro za tujezničnega oskarja posali the intouchables namesto Rust and Bone komericali in Weinstein in ne bom se niti najmanj čudil če bo oskarja snel hanekeju in zmagal vsekakor pa bom globoko razočaran ne bom se čudil čeprav je Amour še močan contender toda vemo kaj se je dogajalo v preteklosti bom pa v primeru zmage the Intouchables razočaranNikonoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6934713246602790697.post-73703807256929683572012-12-26T15:51:36.076+01:002012-12-26T15:51:36.076+01:00Tukaj bi se predvsem strinjal s tvojo ugotovitvijo...Tukaj bi se predvsem strinjal s tvojo ugotovitvijo, da so Korejci v resni krizi. Sang-soo Honga zelo hvalijo in tudi meni je soliden, a mi vseeno ni toliko pri srcu, da bi ga koval v zvezde. Dovolj pove že to, da morava razglasiti Bumchoiwaui junjaeng za najboljšega ;) <br />Cesar ima nekaj, a je to, vsaj zame, premalo ...<br />Burning Man me še čaka... Goodfellahttps://www.blogger.com/profile/06937254713773204698noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6934713246602790697.post-49643576983669490442012-12-23T23:57:14.087+01:002012-12-23T23:57:14.087+01:00Korejci so v veliki krizi, kar sicer ni nič čudneg...Korejci so v veliki krizi, kar sicer ni nič čudnega, če pa so vsi najboljši spizdili v Ameriko. Book chon bang hyang (coming home režiserja) in Bumchoiwaui junjaeng (carinik postane kriminalec) ne bosta nikoli postal klasika J.K. kinematografije. Avstralski Burning Man je že mnogokrat videna zgodba (mož žaluje za ženo), a prikazana (montirana) na zelo zanimiv način. Zmagovalcu Beneškega festivala (Cesare deve morire) najverjetneje delam krivico, kajti namenil sem mu premalo pozornosti oz. zanimanja ob ogledu. Možno pa tudi, da izdelek bratov Taviani vseeno ni tako odličen … Compliance je tipična only in America zgodba, potemtakem (logično) posneta tudi po resničnem dogodku. Kaj več pa ne bi o tem … Vso slavo, ki jo letos žanje Pitch Perfect, bi moral kasirati enkratno napisani Damsels In Distress. Dark Horse je tudi črna ovca v filmografiji Todda Solondtza. Nekje v 70. letih so ugrabili pivskega mogotca Heinekena (R. Hauer). To je film o tem dogodku in kar sledi za tem. De rouille et d'os – zelo dobro, ne pa odlično. V švicarskih Alpah so se nekoč dogajale svinjarije. O tem zna več povedati Der Verdingbub.Cosmopapihttps://www.blogger.com/profile/03402365892867338680noreply@blogger.com